ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Well-being: Productivity and Happiness at Work

دانلود کتاب رفاه: بهره وری و خوشبختی در محل کار

Well-being: Productivity and Happiness at Work

مشخصات کتاب

Well-being: Productivity and Happiness at Work

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0230249957, 9780230249950 
ناشر: Palgrave Macmillan 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 241 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Well-being: Productivity and Happiness at Work به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رفاه: بهره وری و خوشبختی در محل کار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رفاه: بهره وری و خوشبختی در محل کار

سطح بالای رفاه در میان برای کارمند و سازمان خوب است. این به معنای سطوح کمتر بیماری-غیبت، حفظ بهتر و مشتریان راضی تر است. افرادی که سطح رفاه بالاتری دارند عمر طولانی تری دارند، زندگی شادتری دارند و کار کردن با آنها راحت تر است. این کتاب نشان می دهد که چگونه می توان رفاه را در سازمان خود بهبود بخشید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

High levels of well-being amongst is good for the employee and the organization. It means lower sickness-absence levels, better retention and more satisfied customers. People with higher levels of well-being live longer, have happier lives and are easier to work with. This books shows how to improve well-being in your organization.





نظرات کاربران