ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Internet Marketing Start to Finish: Drive Measurable, Repeatable Online Sales with Search Marketing, Usability, CRM, and Analytics

دانلود کتاب شروع به پایان بازاریابی اینترنتی: فروش آنلاین قابل اندازه گیری، قابل تکرار با بازاریابی جستجو، قابلیت استفاده، CRM و تجزیه و تحلیل را افزایش دهید

Internet Marketing Start to Finish: Drive Measurable, Repeatable Online Sales with Search Marketing, Usability, CRM, and Analytics

مشخصات کتاب

Internet Marketing Start to Finish: Drive Measurable, Repeatable Online Sales with Search Marketing, Usability, CRM, and Analytics

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0789747898, 9780789747891 
ناشر: Que Publishing 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Internet Marketing Start to Finish: Drive Measurable, Repeatable Online Sales with Search Marketing, Usability, CRM, and Analytics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شروع به پایان بازاریابی اینترنتی: فروش آنلاین قابل اندازه گیری، قابل تکرار با بازاریابی جستجو، قابلیت استفاده، CRM و تجزیه و تحلیل را افزایش دهید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شروع به پایان بازاریابی اینترنتی: فروش آنلاین قابل اندازه گیری، قابل تکرار با بازاریابی جستجو، قابلیت استفاده، CRM و تجزیه و تحلیل را افزایش دهید

این کتاب برای کمک به شرکت‌ها طراحی شده است تا بازاریابی اینترنتی را به صورت استراتژیک ببینند، عملکردهای بازاریابی، فروش و عملیاتی را که قبلاً مجزا و سیلو شده بودند، گرد هم آورد، و به‌طور سیستماتیک داده‌ها را جمع‌آوری و به کار برد تا پیشرفت‌های چشمگیری در عملکرد ایجاد کند. کاترین جوون و دانری گریلینگ با تکیه بر تجربه گسترده خود با مشتریان سازمانی نشان می‌دهند که چگونه می‌توان رویکردی تکراری‌تر، قابل اندازه‌گیری و تکرارپذیرتر را برای بازاریابی اینترنتی پیاده‌سازی کرد، اطلاعات بهتری در مورد اینکه کدام استراتژی‌های آنلاین بهترین کارآمد هستند، ارائه سرنخ‌های واجد شرایط بهتر به فروش، یک «موتور فروش آنلاین» بسازید تا از همان ابتدا هر ارتباط با مشتری را ردیابی کنید - و بالاتر از همه، سود را افزایش دهید. به جای پوشش دادن ابزارهای بازاریابی اینترنتی به صورت مجزا، آنها نشان می دهند که چگونه می توان مجموعه ابزار استراتژیک کامل را ادغام کرد: رسانه های اجتماعی، پرداخت به ازای کلیک، Google AdWords، SEO، قابلیت استفاده از سایت، Google Analytics، تجزیه و تحلیل مخاطب، CRM، تولید سرنخ، ناوبری سایت. بهینه سازی و موارد دیگر خوانندگان می آموزند که چگونه از معیارها و تجزیه و تحلیل داده ها بسیار مؤثرتر برای اطلاع از تعدیل در استراتژی های بلند مدت و تاکتیک های کوتاه مدت استفاده کنند. در طول مسیر، نویسندگان راه‌حل‌های جدیدی را برای چالش‌هایی که در هیچ کتاب دیگری مورد بحث قرار نگرفته‌اند ارائه می‌کنند - از جمله چالش‌های بازاریابی، تبلیغات و قیمت‌گذاری زمانی که Google همه کانال‌ها و مناطق جغرافیایی را در یک بازار غول‌پیکر واحد می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book is designed to help companies view Internet marketing strategically, bring together marketing, sales and operations functions that were previously separate and siloed, and systematically capture and apply data to drive dramatic improvements in performance. Drawing on their extensive experience with enterprise clients, Catherine Juon and Dunrie Greiling show how to implement a more iterative, measurable, and repeatable approach to Internet marketing, gain better information about which online strategies are working best, deliver better-qualified leads to sales, build an "online sales engine" to track every customer relationship from the very outset - and, above all, grow profits. Rather than covering individual Internet marketing tools in isolation, they show how to integrate the full strategic toolkit: social media, pay-per-click, Google AdWords, SEO, site usability, Google Analytics, audience analysis, CRM, lead generation, site navigation optimization, and more. Readers learn how to use metrics and data analysis far more effectively to inform adjustments in both long-term strategy and short-term tactics. Along the way, the authors offer new solutions to challenges discussed in no other book - including the challenges of marketing, advertising, and pricing when Google flattens all channels and geographies into a single gigantic marketplace





نظرات کاربران