دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Richard Rumelt
سری:
ISBN (شابک) : 0307886239, 9780307886231
ناشر: Crown Business
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 688 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Good Strategy Bad Strategy: The Difference and Why It Matters به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب استراتژی خوب استراتژی بد: تفاوت و چرا اهمیت دارد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
آشفتگی و تفکر درهمآمیز زیربنای بسیاری از استراتژیها را پاک میکند و راهی روشن برای ایجاد و اجرای یک استراتژی قدرتمند اقداممحور برای دنیای واقعی ارائه میکند. 100 شرکت، یک کارآفرین، یک کشیش کلیسا، رئیس یک مدرسه، یا یک مقام دولتی. ریچارد روملت نشان میدهد که تمایل رو به رشد و تاسفآوری وجود داشته است که ارزشهای مامان و پای سیب، بستههای پفآلود کلمات کلیدی، شعارهای انگیزشی و اهداف مالی را با «استراتژی» یکی دانستهاند. او این عناصر «استراتژی بد» را از بین می برد و درک قدرت یک «استراتژی خوب» را بیدار می کند. یک استراتژی خوب پاسخی خاص و منسجم به موانع پیشرفت و رویکردی برای غلبه بر آن است. یک استراتژی خوب با مهار و به کارگیری قدرت در جایی که بیشترین تأثیر را در چالشهایی مانند قرار دادن یک مرد روی ماه، جنگیدن، راهاندازی محصول جدید، پاسخ به پویایی بازار در حال تغییر، راهاندازی یک مدرسه منشور، یا تنظیم خواهد داشت، کار میکند. یک برنامه دولتی منابع قدرت روملت - از استفاده از اهرم تا تمرکز موثر بر رشد - ابزارهای چشمگشا و در عین حال عملگرایانهای هستند که میتوانند صبح دوشنبه به کار گرفته شوند. با کمال تعجب، یک استراتژی خوب اغلب غیرمنتظره است، زیرا اکثر سازمانها راهبردی ندارند. . در عوض، آنها «دیدگاههایی» دارند، اهداف مالی را با استراتژی اشتباه میگیرند، و «شام سگی» را با سیاستها و اقدامات متضاد دنبال میکنند. روملت استدلال میکند که قلب یک استراتژی خوب، بینش است - در مورد ماهیت واقعی موقعیت، به چیزهای پنهان. قدرت در یک موقعیت و به یک واکنش مناسب. او به شما نشان میدهد که چگونه میتوان بینش را با ابزارهای مختلف برای هدایت تفکر خود پرورش داد. استراتژی خوب/ استراتژی بد از نمونههای جذابی از امور تجاری، غیرانتفاعی و نظامی استفاده میکند تا ایدههای اصلی و عملگرایانه خود را زنده کند. نمونه های دقیق از اپل گرفته تا جنرال موتورز، از دو جنگ عراق تا افغانستان، از یک بازار محلی کوچک تا وال مارت، از انویدیا تا سیلیکون گرافیک، از گتی تراست تا منطقه مدرسه متحد لس آنجلس، از سیسکو سیستمز تا Paccar، و از Global Crossing تا بحران مالی 2007-2008. استراتژی خوب/بد، با انعکاس درک و ادغام شگفتانگیز اقتصاد، مالی، فناوری، تاریخ، و درخشش و ضعفهای شخصیت انسان، از دههها حفاری روملت نشأت میگیرد. فراتر از سطحی بودن به پاسخگویی به سوالات سخت با صداقت و صداقت.
Clears out the mumbo jumbo and muddled thinking underlying too many strategies and provides a clear way to create and implement a powerful action-oriented strategy for the real world Developing and implementing a strategy is the central task of a leader, whether the CEO at a Fortune 100 company, an entrepreneur, a church pastor, the head of a school, or a government official. Richard Rumelt shows that there has been a growing and unfortunate tendency to equate Mom-and-apple-pie values, fluffy packages of buzzwords, motivational slogans, and financial goals with “strategy.” He debunks these elements of “bad strategy” and awakens an understanding of the power of a “good strategy.” A good strategy is a specific and coherent response to—and approach for overcoming—the obstacles to progress. A good strategy works by harnessing and applying power where it will have the greatest effect in challenges as varied as putting a man on the moon, fighting a war, launching a new product, responding to changing market dynamics, starting a charter school, or setting up a government program. Rumelt’snine sources of power—ranging from using leverage to effectively focusing on growth—are eye-opening yet pragmatic tools that can be put to work on Monday morning.Surprisingly, a good strategy is often unexpected because most organizations don’t have one. Instead, they have “visions,” mistake financial goals for strategy,and pursue a “dog’s dinner” of conflicting policies and actions.Rumelt argues that the heart of a good strategy is insight—into the true nature of the situation, into the hidden power in a situation, and into an appropriate response. He shows you how insight can be cultivated with a wide variety of tools for guiding yourown thinking.Good Strategy/Bad Strategy uses fascinating examples from business, nonprofit, and military affairs to bring its original and pragmatic ideas to life. The detailed examples range from Apple to General Motors, from the two Iraq wars to Afghanistan, from a small local market to Wal-Mart, from Nvidia to Silicon Graphics, from the Getty Trust to the Los Angeles Unified School District, from Cisco Systems to Paccar, and from Global Crossing to the 2007–08 financial crisis.Reflecting an astonishing grasp and integration of economics, finance, technology, history, and the brilliance and foibles of the human character, Good Strategy/Bad Strategy stems from Rumelt’s decades of digging beyond the superficial to address hard questions with honesty and integrity.