ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Museum Marketing and Strategy: Designing Missions, Building Audiences, Generating Revenue and Resources

دانلود کتاب بازاریابی و استراتژی موزه: طراحی ماموریت، ایجاد مخاطب، ایجاد درآمد و منابع

Museum Marketing and Strategy: Designing Missions, Building Audiences, Generating Revenue and Resources

مشخصات کتاب

Museum Marketing and Strategy: Designing Missions, Building Audiences, Generating Revenue and Resources

دسته بندی: بازار یابی
ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780787996918 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 546 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Museum Marketing and Strategy: Designing Missions, Building Audiences, Generating Revenue and Resources به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی و استراتژی موزه: طراحی ماموریت، ایجاد مخاطب، ایجاد درآمد و منابع نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی و استراتژی موزه: طراحی ماموریت، ایجاد مخاطب، ایجاد درآمد و منابع

این نسخه جدید تجدید نظر شده و به روز شده منبع کلاسیک در مورد بازاریابی و استراتژی موزه، چارچوبی اثبات شده برای بررسی بازاریابی و اهداف استراتژیک در رابطه با ماموریت، منابع، فرصت ها و چالش های موزه ارائه می دهد. بازاریابی و استراتژی موزه طیف کاملی از تکنیک های بازاریابی را بررسی می کند و شامل جدیدترین اطلاعات در مورد موقعیت یابی، برندسازی و بازاریابی الکترونیکی است. این کتاب به موضوعاتی می‌پردازد که بیشترین اهمیت را برای جامعه موزه دارد و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان فرآیند مبادله بین پیشنهادات موزه و ارزش مصرف‌کننده را تعریف کرد. اعضا و اعضا به داوطلبان و اهداکنندگان برنامه ریزی استراتژیک و به حداکثر رساندن ارزش بازاریابی دستیابی به ثبات مالی توسعه موزه مصرف کننده محور


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This newly revised and updated edition of the classic resource on museum marketing and strategy provides a proven framework for examining marketing and strategic goals in relation to a museum's mission, resources, opportunities, and challenges. Museum Marketing and Strategy examines the full range of marketing techniques and includes the most current information on positioning, branding, and e-marketing. The book addresses the issues of most importance to the museum community and shows how to Define the exchange process between a museum's offerings and consumer value Differentiate a museum and communicate its unique value in a competitive marketplace Find, create, and retain consumers and convert visitors to members and members to volunteers and donors Plan strategically and maximize marketing's value Achieve financial stability Develop a consumer-centered museum





نظرات کاربران