دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: بازار یابی ویرایش: نویسندگان: Neil G. Kotler, Philip Kotler, Wendy I. Kotler سری: ISBN (شابک) : 9780787996918 ناشر: سال نشر: تعداد صفحات: 546 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Museum Marketing and Strategy: Designing Missions, Building Audiences, Generating Revenue and Resources به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازاریابی و استراتژی موزه: طراحی ماموریت، ایجاد مخاطب، ایجاد درآمد و منابع نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این نسخه جدید تجدید نظر شده و به روز شده منبع کلاسیک در مورد بازاریابی و استراتژی موزه، چارچوبی اثبات شده برای بررسی بازاریابی و اهداف استراتژیک در رابطه با ماموریت، منابع، فرصت ها و چالش های موزه ارائه می دهد. بازاریابی و استراتژی موزه طیف کاملی از تکنیک های بازاریابی را بررسی می کند و شامل جدیدترین اطلاعات در مورد موقعیت یابی، برندسازی و بازاریابی الکترونیکی است. این کتاب به موضوعاتی میپردازد که بیشترین اهمیت را برای جامعه موزه دارد و نشان میدهد که چگونه میتوان فرآیند مبادله بین پیشنهادات موزه و ارزش مصرفکننده را تعریف کرد. اعضا و اعضا به داوطلبان و اهداکنندگان برنامه ریزی استراتژیک و به حداکثر رساندن ارزش بازاریابی دستیابی به ثبات مالی توسعه موزه مصرف کننده محور
This newly revised and updated edition of the classic resource on museum marketing and strategy provides a proven framework for examining marketing and strategic goals in relation to a museum's mission, resources, opportunities, and challenges. Museum Marketing and Strategy examines the full range of marketing techniques and includes the most current information on positioning, branding, and e-marketing. The book addresses the issues of most importance to the museum community and shows how to Define the exchange process between a museum's offerings and consumer value Differentiate a museum and communicate its unique value in a competitive marketplace Find, create, and retain consumers and convert visitors to members and members to volunteers and donors Plan strategically and maximize marketing's value Achieve financial stability Develop a consumer-centered museum