دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Terence E. Horgan, John Tienson سری: Bradford Books ISBN (شابک) : 0262082489, 9780262082488 ناشر: The MIT Press سال نشر: 1996 تعداد صفحات: 0 زبان: English فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Connectionism and the Philosophy of Psychology به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ارتباط گرایی و فلسفه روانشناسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
شناخت انسان نرم است. این بسیار انعطافپذیر، بسیار غنی، و بسیار باز است که نمیتوان آنها را با قوانین سخت (دقیق، استثنایی) از نوع که میتواند یک برنامه رایانهای تشکیل دهد، دستگیر کرد. هورگان و تینسون در ارتباط گرایی و فلسفه روانشناسی دیدگاه جدیدی از شناخت را بیان کرده و از آن دفاع می کنند. به جای پارادایم کلاسیک که ذهن را یک کامپیوتر (یا گروهی از کامپیوترهای مرتبط) میداند، پیشنهاد میکنند که ذهن به بهترین شکل به عنوان یک سیستم دینامیکی درک میشود که در یک شبکه عصبی تحقق مییابد. اگرچه هورگان و تینسون ادعا میکنند که شناخت نمیتواند قابل درک باشد. در اصطلاح کلاسیک دستکاری نمادها توسط الگوریتم درک می شود، آنها از نحو صرف نظر نمی کنند. در عوض، آنها اصرار دارند که شناخت انسان نمادین است، و فرآیندهای شناختی به ساختار نمادها در مغز حساس هستند: غنای شناخت مستلزم سیستمی از بازنمایی ذهنی است که در آن نمادهای پیچیده نحوی و پردازش حساس به ساختار وجود دارد. لازم نیست اجزای نحوی بخشی از نمایش های پیچیده باشند و فرآیندهای حساس ساختاری نباید با الگوریتم ها مطابقت داشته باشند. شناخت نیاز به زبان فکری دارد، اما زبان فکری که در فرآیندهایی دخیل است که توسط قوانین سخت اداره نمی شود. در عوض، نمادها در پاسخ به نیروهای شناختی متقابل، که توسط محدودیتهای نرم چندگانه، همزمان و (به شدت) تعیین میشوند، تولید و تبدیل میشوند. بنابراین، فرآیندهای شناختی به جای قوانین سخت، با قوانین نرم (ceteris paribus) مطابقت دارند. نیروهای شناختی تحت تأثیر نیروهای فیزیکی در یک شبکه قرار می گیرند، اما با آنها یکسان نیستند. سازماندهی و تعامل نیروهای شناختی به بهترین وجه از نظر نظریه ریاضی سیستم های دینامیکی درک می شود. فصل پایانی چارچوب شناخت دینامیکی پیشنهادی نویسندگان را تشریح می کند. کتاب برادفورد
Human cognition is soft. It is too flexible, too rich, and too open-ended to be captured by hard (precise, exceptionless) rules of the sort that can constitute a computer program. In Connectionism and the Philosophy of Psychology, Horgan and Tienson articulate and defend a new view of cognition. In place of the classical paradigm that take the mind to be a computer (or a group of linked computers), they propose that the mind is best understood as a dynamical system realized in a neural network.Although Horgan and Tienson assert that cognition cannot be understood in classical terms of the algorithm-governed manipulation of symbols, they don't abandon syntax. Instead, they insist that human cognition is symbolic, and that cognitive processes are sensitive to the structure of symbols in the brain: the very richness of cognition requires a system of mental representations within which there are syntactically complex symbols and structure-sensitive processing.However, syntactic constituents need not be parts of complex representations, and structure sensitive processes need not conform to algorithms. Cognition requires a language of thought, but a language of thought implicated in processes that are not governed by hard rules. Instead, symbols are generated and transformed in response to interacting cognitive forces, which are determined by multiple, simultaneous, (robustly) soft constraints. Thus, cognitive processes conform to soft (ceteris paribus) laws, rather than to hard laws. Cognitive forces are subserved by, but not identical with, physical forces in a network; the organization and the interaction of cognitive forces are best understood in terms of the mathematical theory of dynamical systems.The concluding chapter elaborates the authors' proposed dynamical cognition framework.A Bradford Book