ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Demon from the Dark (Immortals After Dark Series, Book 8)

دانلود کتاب شیطان از تاریکی (Immortals After Dark Series، Book 8)

Demon from the Dark (Immortals After Dark Series, Book 8)

مشخصات کتاب

Demon from the Dark (Immortals After Dark Series, Book 8)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Immortals After Dark volume 9 
ISBN (شابک) : 1439177007, 9781439177006 
ناشر: Pocket Books 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 928 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Demon from the Dark (Immortals After Dark Series, Book 8) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شیطان از تاریکی (Immortals After Dark Series، Book 8) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شیطان از تاریکی (Immortals After Dark Series، Book 8)

نویسنده شماره 1 نیویورک تایمز پرفروش The Dark Calling به دنبال یک شیطان رانده شده مسموم شده با خون خون آشام و جادوگر جوان آسیب پذیری که او قول داده از آن محافظت کند - حتی از خودش - ادامه می دهد. دیو خطرناکی که او نمی تواند در برابر آن مقاومت کند... مالکوم اسلین: که از گذشته ی تلخ خود عذاب می دهد و گرسنگی خون آشام او را تحت فشار قرار می دهد، زیبایی چشم سبزی که زیر نظر او بود به لبه پرتگاه هل داده می شود. جادوگر دیوانه کننده ای که برای ادعای او درد می کند... کارو گری: با پنهان کردن غم های خود، او فقط برای مهمانی یا شوخی بعدی زندگی می کند. تا اینکه با یک جنگجوی شکنجه شده آشنا می شود که ارزش نجات دادن دارد. با هم در یک زندان وحشی به دام افتاده اند... برای اینکه مالکوم و کارو زنده بمانند، او باید هم شیطان و هم خون آشام درونش را آزاد کند. وقتی مالکوم تبدیل به کابوسی می شود که مردم خودش از آن می ترسیدند، آیا او زنی را که بدن و روحش را می خواهد از دست خواهد داد؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The #1 New York Times bestselling author of The Dark Calling continues her scorching Immortals After Dark series following a demon outcast poisoned with vampire blood and the vulnerable young witch he vows to protect—even from himself. A DANGEROUS DEMON SHE CAN’T RESIST... Malkom Slaine: tormented by his sordid past and racked by vampiric hungers, he’s pushed to the brink by the green-eyed beauty under his guard. A MADDENING WITCH HE ACHES TO CLAIM... Carrow Graie: hiding her own sorrows, she lives only for the next party or prank. Until she meets a tortured warrior worth saving. TRAPPED TOGETHER IN A SAVAGE PRISON... In order for Malkom and Carrow to survive, he must unleash both the demon and vampire inside him. When Malkom becomes the nightmare his own people feared, will he lose the woman he craves body and soul?





نظرات کاربران