ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mathematische Grundlagen für das Lehramtsstudium Physik, 2. Auflage

دانلود کتاب مبانی ریاضی برای درجه تدریس در فیزیک، ویرایش دوم

Mathematische Grundlagen für das Lehramtsstudium Physik, 2. Auflage

مشخصات کتاب

Mathematische Grundlagen für das Lehramtsstudium Physik, 2. Auflage

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3834809489, 9783834809483 
ناشر: Vieweg+Teubner 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 450 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 26 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Mathematische Grundlagen für das Lehramtsstudium Physik, 2. Auflage به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مبانی ریاضی برای درجه تدریس در فیزیک، ویرایش دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مبانی ریاضی برای درجه تدریس در فیزیک، ویرایش دوم

اگر فیزیک می خوانید تا معلم شوید، نباید در ریاضیات شکست بخورید. این کتاب تمام مبانی ریاضی را که برای فیزیک مورد توجه خاص هستند ارائه می کند. تمرکز بر روی تجزیه و تحلیل برداری برای به دست آوردن درک درستی از نظریه میدان کلاسیک و جبر خطی در آماده سازی برای نظریه کوانتومی است. کتاب درسی ترس از ریاضیات را از بین می‌برد و خواننده را قادر می‌سازد که هم برای مطالعات خود و هم برای برنامه‌ریزی درسی آینده در حرفه معلمی خلاقانه با مفاهیم فیزیک برخورد کند. عبارات مهم هم به عنوان فرمول ارائه می شوند و هم به صورت شفاهی فرموله می شوند، ارتباطات جالب درک را تسهیل می کند. استفاده از علامت گذاری که در ادبیات فیزیک رایج است، تشخیص ساختارها را آسان تر می کند. این کتاب همچنین حاوی تکالیفی با راه حل یا نکات راه حل و نکاتی برای استفاده از سیستم های جبر کامپیوتری (Mathematica) می باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Wer Physik auf Lehramt studiert, soll an der Mathematik nicht scheitern. Das Buch stellt alle mathematischen Grundlagen vor, die für die Physik von besonderem Interesse sind. Schwerpunkte liegen auf der Vektoranalysis, um ein Verständnis der klassischen Feldtheorie zu erhalten, und der linearen Algebra als Vorbereitung für die Quantentheorie. Das Lehrbuch nimmt die Angst vor der Mathematik und ermöglicht dem Leser den kreativen Umgang mit den Konzepten der Physik sowohl für das eigene Studium als auch bei der zukünftigen Unterrichtsplanung im Lehrberuf. Wichtige Aussagen werden sowohl als Formeln dargestellt als auch verbal formuliert, interessante Zusammenhänge erleichtern das Verständnis. Die Verwendung von Schreibweisen, die in der physikalischen Literatur üblich sind, erleichtert das Erkennen von Strukturen. Das Buch enthält des Weiteren Aufgaben mit Lösungen bzw. Lösungstipps und Hinweise zur Nutzung von Computeralgebra-Systemen (Mathematica).





نظرات کاربران