ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب African Cities: Alternative Visions of Urban Theory and Practice

دانلود کتاب شهرهای آفریقایی: دیدگاه های جایگزین نظریه و عمل شهری

African Cities: Alternative Visions of Urban Theory and Practice

مشخصات کتاب

African Cities: Alternative Visions of Urban Theory and Practice

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1848135092, 1848135106 
ناشر: Zed Books 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 258 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب African Cities: Alternative Visions of Urban Theory and Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شهرهای آفریقایی: دیدگاه های جایگزین نظریه و عمل شهری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شهرهای آفریقایی: دیدگاه های جایگزین نظریه و عمل شهری

همانطور که جوامع آفریقایی بیشتر و بیشتر در شهرها زندگی می کنند، این کار را به گونه ای انجام می دهند که نظریه ها و مدل های رایج توسعه شهری در جغرافیا، جامعه شناسی، مردم شناسی و برنامه ریزی را به چالش می کشد. این کتاب از مفاهیم و تجربیات شهری آفریقا استفاده می‌کند تا به دغدغه‌های نظری و عملی در مطالعات شهری و رشته‌هایی که شهرها را مطالعه می‌کنند، و همچنین در مطالعات آفریقایی صحبت کند. این بحث برای بازنگری  یک دید دوباره و تجدید نظر  در مورد چگونگی بحث و نوشتن درباره شهرهای آفریقا در مطالعات شهری و مطالعات آفریقایی بحث می‌کند. شهرها در آفریقا هنوز یا نادیده گرفته می شوند، به دسته ای متفاوت، دیگر و کمتر از شهرهای نه چندان دور تبعید می شوند، یا به عنوان نمونه هایی از همه مواردی که ممکن است در بسیاری از ادبیات شهری جریان اصلی و حتی انتقادی شهری با شهرنشینی اشتباه پیش برود، در نظر گرفته می شوند. این کتاب مطالعات آفریقایی و محققان مطالعات شهری در سراسر جهان را تشویق می کند تا با سرزندگی و پیچیدگی شهرهای آفریقایی با چشمانی تازه آشنا شوند. این کتاب از تحقیقات خود نویسنده و مطالعه دقیق آثار سایر محققان، نویسندگان و هنرمندان در طیف گسترده ای از شانزده شهر آفریقا استفاده می کند تا شش موضوع را برجسته کند که به روشن شدن آنچه در شهرهای منطقه و در سراسر آن اتفاق می افتد کمک می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

As African societies come to live more and more in cities, they do so in ways that challenge prevailing theories and models of urban development in geography, sociology, anthropology, and planning. This book uses African urban concepts and experiences to speak back to theoretical and practical concerns in urban studies and disciplines that study cities, as well as in African studies. It argues for a re-vision  a seeing again, and a revising  of how cities in Africa are discussed and written about in both urban studies and African studies. Cities in Africa still are either ignored, banished to a different, other, lesser category of not-quite cities, or held up as examples of all that can go wrong with urbanism in much of both the mainstream and even critical urban literature. This book encourages African studies and urban studies scholars across the world to engage with the vibrancy and complexity of African cities with fresh eyes. It uses the author's own research and a close reading of works by other scholars, writers, and artists on a broad range of sixteen cities in Africa to highlight six themes that help illuminate what is happening in and across the region's cities.





نظرات کاربران