دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Margaret Thomas
سری: Routledge studies in the history of linguistics volume 7
ISBN (شابک) : 0415310377, 020334071X
ناشر: Routledge
سال نشر: 2004
تعداد صفحات: 271
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Universal Grammar in Second-Language Acquisition: A History به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب گرامر جهانی در اکتساب زبان دوم: تاریخچه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
از دنیای مدیترانه باستان تا به امروز، تصورات ما از آنچه در زبان جهانی است با تجربیات ما از یادگیری زبان در تعامل بوده است. این کتاب دو داستان را بیان میکند: داستان چگونگی درک دانشمندان غرب از این واقعیت که زبانهای بشری با وجود تفاوتهای آشکار دارای ویژگیهای مهمی هستند و داستان چگونگی درک غربیها از ماهیت یادگیری زبان دوم یا زبان خارجی. دو داستان، نویسنده استدلال می کند که نظریه مدرن اکتساب زبان دوم نیاز به ارزیابی مجدد آنچه به عنوان گذشته خود به حساب می آید. این کتاب به مشارکت یونانی در ماقبل تاریخ گرامر جهانی، دوزبانگی رومی، پیدایش اولین دستور زبان های خارجی در اوایل قرون وسطی و تلاش های گرامرهای نظری قرون وسطی برای تعریف اصول اساسی زبان انسانی می پردازد. نویسنده نشان میدهد که چگونه پس از رنسانس آگاهی مردم از تفاوتهای زبانی گسترش یافت، محققان به پرسشهای جهانیها در زمینه یادگیری زبان دوم بازگشتند، از جمله در دستور زبان پورت-رویال در سال ۱۶۶۰ که چامسکی در زبانشناسی دکارتی آن را مشهور کرد. این کتاب سپس به این موضوع می پردازد که چگونه زبان شناسی اروپایی پس از سوسور و ساختارگرایی آمریکایی تا دستور زبان مولد مدرن هر یک به طور متفاوتی از کلیات و یادگیری زبان درک کرده اند. گرامر جهانی در فراگیری زبان دوم سهم قابل توجهی در تاریخ زبان شناسی است و خواندنی ضروری برای دانشجویان و دانش پژوهان زبان شناسی، متخصصان فراگیری زبان دوم و معلم-آموزگاران زبان.
From the ancient Mediterranean world to the present day, our conceptions of what is universal in language have interacted with our experiences of language learning. This book tells two stories: the story of how scholars in the west have conceived of the fact that human languages share important properties despite their obvious differences, and the story of how westerners have understood the nature of second or foreign language learning.In narrating these two stories, the author argues that modern second language acquisition theory needs to reassess what counts as its own past. The book addresses Greek contributions to the prehistory of universal grammar, Roman bilingualism, the emergence of the first foreign language grammars in the early Middle Ages, and the Medieval speculative grammarians efforts to define the essentials of human language. The author shows how after the renaissance expanded people's awareness of language differences, scholars returned to the questions of universals in the context of second language learning, including in the 1660 Port-Royal grammar which Chomsky notoriously celebrated in Cartesian Linguistics. The book then looks at how Post-Saussurean European linguistics and American structuralism up to modern generative grammar have each differently conceived of universals and language learning.Universal Grammar in Second Language Acquisition is a remarkable contribution to the history of linguistics and will be essential reading for students and scholars of linguistics, specialists in second language acquisition and language teacher-educators.