ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب CoffeeScript: Accelerated JavaScript Development

دانلود کتاب CafeScript: توسعه شتاب JavaScript

CoffeeScript: Accelerated JavaScript Development

مشخصات کتاب

CoffeeScript: Accelerated JavaScript Development

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781934356784 
ناشر: The Pragmatic Programmers 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 154 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب CoffeeScript: Accelerated JavaScript Development به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب CafeScript: توسعه شتاب JavaScript نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب CafeScript: توسعه شتاب JavaScript

CoffeeScript: توسعه سریع جاوا اسکریپت، مقدمه ای کامل برای این زبان جدید، با شروع از اصول اولیه، ارائه می دهد. شما یاد خواهید گرفت که از ویژگی های صرفه جویی در زمان مانند درک لیست ها و splat ها استفاده کنید، کد خود را در ماژول هایی با کلاس های توسعه پذیر سازماندهی کنید، و ببینید که چگونه کار خود را در محیط های مختلف مستقر کنید. هر فصل مبتنی بر مثال است و شامل تمرین‌های چالش برانگیز برای پیشبرد دانش کافی اسکریپت شما است. در طول این کتاب، شما یک بازی چندنفره سریع با کلمات می‌سازید، هم کلاینت (با jQuery) و هم سرور (با Node.js) را در CoffeeScript می‌نویسید. و از آنجایی که این دو زبان عمیقاً در هم تنیده شده اند، درک خود را از جاوا اسکریپت در طول مسیر عمیق تر خواهید کرد. CoffeeScript نوشتن کد جاوا اسکریپت قدرتمند و سازگار با استانداردها را آسان تر از همیشه می کند. این کتاب به شما امکان می دهد از امروز شروع به انجام آن کنید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

CoffeeScript: Accelerated JavaScript Development offers a thorough introduction to this new language, starting from the basics. You'll learn to use time-saving features like list comprehensions and splats, organize your code into modules with extensible classes, and see how to deploy your work to multiple environments. Each chapter is example-driven and includes challenging exercises to push your CoffeeScript know-how further. Through the course of the book, you'll build a fast-paced multiplayer word game‚ writing both the client (with jQuery) and server (with Node.js) in CoffeeScript. And because the two languages are so deeply intertwined, you'll deepen your understanding of JavaScript along the way. CoffeeScript makes it easier than ever to write powerful, standards-compliant JavaScript code. This book lets you start doing it today.





نظرات کاربران