ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Learning Sciences in Educational Assessment: The Role of Cognitive Models

دانلود کتاب علوم یادگیری در ارزشیابی آموزشی: نقش الگوهای شناختی

The Learning Sciences in Educational Assessment: The Role of Cognitive Models

مشخصات کتاب

The Learning Sciences in Educational Assessment: The Role of Cognitive Models

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0521194113, 9780521194112 
ناشر: Cambridge University Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 278 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب The Learning Sciences in Educational Assessment: The Role of Cognitive Models به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب علوم یادگیری در ارزشیابی آموزشی: نقش الگوهای شناختی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب علوم یادگیری در ارزشیابی آموزشی: نقش الگوهای شناختی

در ایالات متحده امیدواری فزاینده ای وجود دارد که قوانین فدرال در قالب هیچ کودکی پشت سر باقی نماند، نتایج آموزشی را بهبود بخشد. به هر حال چالش بزرگی که به نظر می رسد، راه حل می تواند در نوک انگشتان ما باشد. این جلد انواع بصری مدل های شناختی در خواندن، علوم و ریاضیات را برای محققان، توسعه دهندگان آزمون، مدیران مدارس، سیاست گذاران و معلمان شناسایی می کند. در فرآیند شناسایی این مدل‌های شناختی، این کتاب همچنین به بررسی موضوعات روش‌شناختی یا ترجمه می‌پردازد تا در هنگام تصمیم‌گیری در مورد چگونگی ایجاد ارزیابی‌های روان‌شناختی آموزنده و روان‌سنجی در مقیاس بزرگ براساس علوم یادگیری در نظر گرفته شود. ابتکارات برای بازنگری سیستم‌های آموزشی ضعیف ممکن است با سیاست‌های ملی آغاز شود، اما موفقیت این سیاست‌ها به این بستگی دارد که چگونه ذینفعان شروع به بازاندیشی درباره آنچه که با یک سنگ‌کلیدی سیستم آموزشی امکان‌پذیر است: ارزیابی در مقیاس بزرگ، دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

There is mounting hope in the United States that federal legislation in the form of No Child Left Behind will improve educational outcomes. As titanic as the challenge appears to be, however, the solution could be at our fingertips. This volume identifies visual types of cognitive models in reading, science, and mathematics for researchers, test developers, school administrators, policy makers, and teachers. In the process of identifying these cognitive models, the book also explores methodological or translation issues to consider as decisions are made about how to generate psychologically informative and psychometrically viable large-scale assessments based on the learning sciences. Initiatives to overhaul educational systems in disrepair may begin with national policies, but the success of these policies will hinge on how well stakeholders begin to rethink what is possible with a keystone of the educational system: large-scale assessment.





نظرات کاربران