ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Caravaggio and His Copyists (Monographs on Archaeology and Fine Arts)

دانلود کتاب کاراواجو و کپی‌نویسانش (تنگ‌نگاری‌هایی درباره باستان‌شناسی و هنرهای زیبا)

Caravaggio and His Copyists (Monographs on Archaeology and Fine Arts)

مشخصات کتاب

Caravaggio and His Copyists (Monographs on Archaeology and Fine Arts)

ویرایش: 1st 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0814754082, 9780814754085 
ناشر: New York University Press 
سال نشر: 1976 
تعداد صفحات: 232 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 84 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Caravaggio and His Copyists (Monographs on Archaeology and Fine Arts) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کاراواجو و کپی‌نویسانش (تنگ‌نگاری‌هایی درباره باستان‌شناسی و هنرهای زیبا) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کاراواجو و کپی‌نویسانش (تنگ‌نگاری‌هایی درباره باستان‌شناسی و هنرهای زیبا)

مایکل کیتسون در یک مطالعه بسیار مفید و به طور کلی قابل اعتماد، فهرست آثار استاد خود را به نقاشی هایی که توسط منابع ادبی ذکر شده بود محدود کرد. کیتسون با زیر سوال بردن صحت «مسیح در کوه زیتون»، نه تنها به سبک نقاشی و عدم اشاره به آن در منابع قرن هفدهم، بلکه به «عدم کپی‌هایی از اثری از او نیز اشاره می‌کند. نقاشی بسیار معروف و بسیار مورد تقلید.' مفهوم این است که کپی‌هایی که تاکنون با دقت و جزئیات زیاد مورد توجه قرار نگرفته‌اند، ممکن است شواهدی در مورد اصالت نقاشی‌ها ارائه دهند و این شواهد ممکن است از نظر اعتبار با منابع ادبی قابل مقایسه باشند. این مطالعه توسط Moir بر اساس یک نظرسنجی است که طی چندین سال از نسخه‌های نقاشی شده و ترسیم شده و چاپ‌های پس از عکس‌های کاراواجو انجام شده است. شامل یک متن-مقاله و سه پیوست است. در این مقاله، مویر تلاش کرده است تا به پرسش‌های مهم درباره شناسایی آثار کاراواجو پاسخ‌هایی بدهد و اصول زیربنای تمرین و انتشار نسخه‌های پس از کاراواجو را تعیین کند. پیوست I یافته های خام بررسی نسخه ها را در بر می گیرد. در فرم کلی، این پیوست شامل نسخه هایی از آثار موجود و گمشده کاراواجو است. همراه با یادداشت های گسترده، از جمله نظرات روی نسخه ها و نسخه های اصلی، و ارائه مطالب مرتبط بسیار است. بیشتر تصاویر به دلایل ساده مستند، با ترجیح نسخه‌ها و گونه‌های منتشر نشده، و برای آثاری که نشان‌دهنده روابط ناشناخته هستند، انتخاب شده‌اند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In a very useful and generally reliable study, Michael Kitson restricted his catalogue of the master's oeuvre to the paintings that were mentioned by literary sources. Questioning the authenticity of the 'Christ on the Mount Olives', Kitson refers not only to the style of the paintingand the lack of any reference to it in 17th century sources, but also to 'the absence of copies...of a work by a painter so famous and so widely imitated.' The implication is that copies, which hitherto have not been considered with much care or detail, might provide evidence as to the authenticity of paintings, and that this evidence might be comparable in reliability with that of literary sources. This study by Moir is based on a survey, made over several years, of painted and drawn copies and of prints after Caravaggio's pictures. It consists of a text-essay and three appendices. In the essay, Moir has attempted to formulate answers to important questions about identifying Caravaggio's work, and to establish the principles underlying the practice and dissemination of copies after Caravaggio. Appendix I incorporates the raw findings of the survey of the copies. In outline form, this appendix includes copies after both existent and lost works by Caravaggio. It is accompanied by extensive notes, including comments on the copies and on the originals, and presenting much correlative material. Most of the illustrations have been chosen for simple documentary reasons, with preference for unpublished copies and variants, and for works demonstrating hitherto unrecognized relations.





نظرات کاربران