ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Clinical Sports Medicine

دانلود کتاب پزشکی ورزشی بالینی

Clinical Sports Medicine

مشخصات کتاب

Clinical Sports Medicine

دسته بندی: پزشکی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0323025889, 9780323025881 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : CHM (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 94 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Clinical Sports Medicine به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پزشکی ورزشی بالینی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پزشکی ورزشی بالینی

پزشکی ورزشی بالینی که برای پزشک پرمشغله امروزی طراحی شده است، اطلاعات عملی را برای مدیریت ورزشکاران تفریحی و رقابتی ارائه می دهد. بیش از هزار تصویر بالینی تمام رنگی به همراه تعداد زیادی جعبه خلاصه به شما امکان می دهد اطلاعات کلیدی را به سرعت به دست آورید، در حالی که متن معتبر نوشته شده توسط مقامات معتبر و نوظهور دانش پیشرفته ای را برای غلبه بر هر چالشی در این تخصص ارائه می دهد. پوشش آسیب های ورزشی شامل اطلاعات ساختاری در مورد تشخیص، مدیریت و توانبخشی است. از 1150 عکس تمام رنگی، از جمله تصاویر آرتروسکوپی فراوان، برای به تصویر کشیدن واضح طیف کاملی از شرایط و تکنیک ها استفاده می کند. اطلاعات را به روشی سیستماتیک با استفاده از کد رنگی خلاصه می کند. بخش‌ها.اطلاعات علوم پایه را در سرتاسر ادغام می‌کند، با تمرکز بر دانشی که مستقیماً با عملکرد بالینی مرتبط است. به مدیریت جراحی آسیب‌های ورزشی و همچنین جنبه‌های غیرجراحی مانند تغذیه، شرایط پزشکی هم‌زمان، توانبخشی و موارد دیگر می‌پردازد. الگوریتم‌های متعددی برای تسهیل تصمیم گیری. هم اصول کلی توانبخشی و هم توانبخشی آسیب های خاص را پوشش می دهد و هم برای شما و هم برای بیماران مضطرب شما راهنمایی هایی را برای بازگشت به بازی ارائه می دهد. شامل توصیه های درمانی برای ورزشکاران رقابتی و تفریحی، از نوجوانان تا اواخر میانسالی. نویسندگان را ارائه می دهد. مروارید و دام برای درمان موثر.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Tailored for today's busy clinician, Clinical Sports Medicine provides hands-on information for the management of both recreational and competitive athletes. Over a thousand full-color clinical illustrations plus a wealth of summary boxes enable you to obtain key information quickly, while authoritative text written by established and emerging authorities provides state-of-the-art know-how on overcoming any challenge in the specialty. Coverage of sports injuries includes structured information on diagnosis, management, and rehabilitation.Uses 1,150 full-color photographs, including a wealth of arthroscopic images, to vividly depict a full range of conditions and techniques.Summarizes information in a systematic way using color-coded sections.Integrates basic science information throughout, focusing on knowledge directly relevant to clinical practice.Addresses operative management of sports injuries as well as non-surgical aspects such as nutrition, co-existing medical conditions, rehabilitation, and more.Incorporates numerous algorithms to facilitate decision making.Covers both general rehabilitation principles and rehabilitation of specific injuries, and provides return-to-play guidance for both you and your anxious patients.Includes treatment recommendations for both competitive and recreational athletes, ranging from adolescents to late middle age.Presents authors' pearls and pitfalls for effective treatment.





نظرات کاربران