ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Perversion of Power: Sexual Abuse in the Catholic Church

دانلود کتاب انحراف قدرت: سوء استفاده جنسی در کلیسای کاتولیک

مشخصات کتاب

Perversion of Power: Sexual Abuse in the Catholic Church

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0826515460, 9780826515469 
ناشر: Vanderbilt University Press 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 337 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Perversion of Power: Sexual Abuse in the Catholic Church به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انحراف قدرت: سوء استفاده جنسی در کلیسای کاتولیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انحراف قدرت: سوء استفاده جنسی در کلیسای کاتولیک

از سال 2002، کلیسای کاتولیک روم به دلیل آزار جنسی از کودکان زیر سن قانونی توسط کشیش ها و سرپوش گذاشتن بر این جنایات توسط اسقف ها دچار بحران شده است. بیش از 11000 قربانی ادعا شده تجربیات خود را به کلیسا گزارش کرده اند و بیش از 4700 کشیش از سال 1950 به طور قابل اعتمادی متهم به قربانی کردن جنسی کودکان خردسال شده اند. کلیسا بیش از یک میلیارد دلار به بزرگسالانی که ادعا می‌کنند مورد آزار جنسی کشیش‌ها قرار گرفته‌اند پرداخت کرده است و پایانی برای این دعاوی متصور نیست. تجرد، همجنس‌گرایی در کشیش، نفوذ به روحانیت نسبی‌گرایی اخلاقی سکولار، لیبرالیسم بیش از حد در کلیسا از زمان واتیکان دوم، عقب نشینی مضر اصلاحات واتیکان دوم توسط رهبران محافظه کار - همه به عنوان دلایل بحران مطرح شده اند. با این حال، این کتاب با این پیش‌فرض آغاز می‌شود که از آنجایی که الگوی سوء استفاده و پنهان‌کاری در سراسر جهان بسیار مشابه بود، چیزی اساساً در سنت‌های کلیسا و ساختارهای قدرت در رابطه با جنسیت و سوء استفاده جنسی وجود دارد. به طور خاص، در فصل‌هایی درباره رنج و سادومازوخیسم، بدن و جنسیت، میل و تمایلات جنسی، تجرد و همجنس‌گرایی، نویسنده به این نتیجه می‌رسد که جنبه‌هایی از الهیات کاتولیک جنسیت زمینه را برای سوء استفاده از خردسالان و پوشاندن آن فراهم می‌کند. فراولی-اودی همچنین عدم مراقبت شبانی و گرایش اسقف های آمریکایی به خودشیفتگی روحانی - این باور که نیازهای سلسله مراتب نشان دهنده نیازهای کلیسا گسترده تر است- را به عنوان عوامل اصلی رسوایی تحلیل می کند. او این انتقاد را با بحث در مورد سوابق اسقف‌هایی که بر بحران ریاست می‌کنند و چالش‌هایی که در روابط خود با پاپ و مقامات واتیکان با آن‌ها مواجه بودند، متعادل می‌کند. او با تکیه بر بیست سال تجربه بالینی، پویایی سوء استفاده جنسی را هم از دیدگاه قربانی و هم از دیدگاه کشیش تصور می‌کند، و بررسی می‌کند که چرا سلسله‌مراتب کلیسا، کشیش‌های همکار و مردم عادی برای مدت طولانی سکوت کرده‌اند. در نهایت، فراولی-اودی عوامل درونی و بیرونی کلیسا را ​​بررسی می‌کند که این رسوایی را به میدان عمومی کشاند و آن را در آنجا نگه داشت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران