دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 2011
نویسندگان: Adele J. Huber
سری: Schriften zum europäischen Management
ISBN (شابک) : 3834927686, 9783834927682
ناشر: Gabler
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 152
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Effective Strategy Implementation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اجرای استراتژی موثر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
آدل جی. هوبر کشف میکند که قابلیتهای اجرای استراتژی یک شرکت، محرک کلیدی نتایج عملکرد استراتژیها هستند. او با تکیه بر تئوری یادگیری سازمانی، تواناییها و فرآیندهای سازمانی را که ساختار قابلیت اجرای استراتژی یک شرکت را تشکیل میدهند، شناسایی میکند و به طور تجربی نشان میدهد که این مفهوم در توضیح چگونگی تبدیل استراتژیهای نوآورانه به عملکرد شرکت بسیار ارزشمند است.
Adele J. Huber discovers that a firm's strategy implementation capabilities are a key driver of the strategies' performance outcomes. Drawing on organizational learning theory, she identifies the organizational abilities and processes that constitute a firm's Strategy Implementation Capability construct and shows empirically that the concept is very valuable in explaining how innovative strategies translate into a firm's performance.
Front Matter....Pages I-XXIII
Effective Brand Strategy Implementation: Review of Literature and Avenues for Future Research....Pages 9-42
The Strategy Implementation Capability (SIC) Scale: A Learning-Based Measure of How To Make Strategy Implementation Effective....Pages 43-90
How Innovative Marketing Strategies Translate into Firm Performance: The Key Role of Firms\' Strategy Implementation Capabilities....Pages 91-131