ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Basics Advertising: Copywriting: The Creative Process of Writing Text for Advertisements or Publicity Material

دانلود کتاب مبانی تبلیغات: کپی رایتینگ: فرآیند خلاقانه نوشتن متن برای تبلیغات یا مطالب تبلیغاتی

Basics Advertising: Copywriting: The Creative Process of Writing Text for Advertisements or Publicity Material

مشخصات کتاب

Basics Advertising: Copywriting: The Creative Process of Writing Text for Advertisements or Publicity Material

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Basics advertising, 1 
ISBN (شابک) : 294037368X, 2940439532 
ناشر: Ava Publishing 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 178 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 35 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Basics Advertising: Copywriting: The Creative Process of Writing Text for Advertisements or Publicity Material به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مبانی تبلیغات: کپی رایتینگ: فرآیند خلاقانه نوشتن متن برای تبلیغات یا مطالب تبلیغاتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مبانی تبلیغات: کپی رایتینگ: فرآیند خلاقانه نوشتن متن برای تبلیغات یا مطالب تبلیغاتی

هنر کپی‌رایتینگ مفهومی را از یک استاد بیاموزید * بر رابطه کپی‌رایتر و مشتری تمرکز می‌کند * شامل تمرین‌ها و مطالعات موردی برخی از بهترین کمپین‌های تبلیغاتی از سراسر جهان است. فرآیند تبلیغات نویسنده راب باودری، با تمرکز بر نیاز به تفکر کلامی و بصری، اسرار کپی‌رایتینگ مفهومی را آشکار می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه تصاویر با ترکیبی از کلمات و تصاویر به بهترین نحو منتقل می‌شوند. موضوعات شامل نحوه تولید ایده، بهبود مهارت های زبانی، و ایجاد کپی جذاب است. گالری از تبلیغات از سراسر جهان گردآوری بهترین و درخشان ترین ها را ارائه می دهد که بر تسلط روزافزون انگلیسی به عنوان زبان بین المللی تجارت و بازاریابی تاکید می کند. این چقدر ذن است؟ کپی برای فروش کپی رایتینگ!


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Learn the art of conceptual copywriting from a master * Concentrates on the copywriter-client relationship * Includes exercises and case studies of some of the best ad campaigns from around the world Basics Advertising: Copywriting explores the act of copywriting and the role of the copywriter in the advertising process. Focusing on the need to think both verbally and visually, author Rob Bowdery reveals the secrets of conceptual copywriting and explains how images are conveyed most effectively with a combination of words and images. Topics include how to generate ideas, improve language skills, and create compelling copy. A gallery of advertisements from around the world offers a round-up of the best and brightest, highlighting the increasing dominance of English as the international language of commerce and marketing. How zen is this? Copy to sell copywriting!





نظرات کاربران