ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Resolving Environmental Disputes: From Conflict to Consensus

دانلود کتاب حل و فصل اختلافات زیست محیطی: از تعارض تا اجماع

Resolving Environmental Disputes: From Conflict to Consensus

مشخصات کتاب

Resolving Environmental Disputes: From Conflict to Consensus

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1844070131, 9781844070145 
ناشر: Earthscan 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 314 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 804 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Resolving Environmental Disputes: From Conflict to Consensus به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حل و فصل اختلافات زیست محیطی: از تعارض تا اجماع نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حل و فصل اختلافات زیست محیطی: از تعارض تا اجماع

حل و فصل اختلافات زیست محیطی مطالعات موردی مفصلی را از موضوعات کلیدی معاصر در مدیریت منابع و حفاظت از محیط زیست ارائه می دهد، مانند: دسترسی به حومه شهر برای تفریح، جنگلداری پایدار، آلودگی و خطرات سلامتی، و مدیریت مناطق ساحلی. این کتاب هر دو نظریه و عمل را در ارزیابی رابطه بین مشارکت عمومی و میانجیگری در بر می گیرد. این بر اساس مطالعات موردی دقیق از بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و هلند، که با فصل هایی که توضیح و تفسیر مسائل نظری و عملی درگیر را ارائه می دهد، آمیخته شده است. در بررسی وضعیت حل تعارض زیست محیطی، نویسنده به بررسی چگونگی و چرایی تعارضات می پردازد و اینکه آیا رویکردهای حل تعارض بر اساس ایجاد اجماع می تواند به طور گسترده تری به کار رود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Resolving Environmental Disputes presents detailed case studies from the key contemporary themes in resource management and environmental protection, such as: access to the countryside for recreation, sustainable forestry, pollution and risks to health, and coastal zone management. The book spans both theory and practice in assessing the relationship between public participation and mediation. It is structured around detailed case studies from Britain, the USA and the Netherlands, which are interspersed with chapters providing explanation and interpretation of the theoretical and practical issues involved. In reviewing the state of environmental conflict resolution, the author examines how and why conflicts occur and whether approaches to conflict resolution based on consensus building could be more widely applied.





نظرات کاربران