دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: 2 نویسندگان: Sally Tomlinson سری: ISBN (شابک) : 0335217532, 9780335228102 ناشر: سال نشر: 2005 تعداد صفحات: 289 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Education in a Post-Welfare Society (Introducing Social Policy) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آموزش در جامعه پس از رفاه (معرفی سیاست های اجتماعی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
نقدهای چاپ اول \"این کتاب باید به متن کلاسیک برای دانشجویان سیاستهای آموزشی، اجتماعی و رفاهی تبدیل شود. سالی تاملینسون، پیشگام آموزش سیاستمدار و تحقیقات اجتماعی، با وضوح و جامعیت قابل ستایش کتابی عالی در مورد آموزش بریتانیا نوشته است. .\" – مجله سیاست اجتماعی «این کتاب زمینه ای برای درک سیاست آموزشی فراهم می کند که در حال حاضر در دوره های آموزشی و سیاست گذاری اجتماعی وجود ندارد. خواندن آن باید اجباری باشد.» – لن بارتون، مؤسسه آموزش، دانشگاه لندن «تداوم و تقویت مزیت طبقاتی از طریق سیاست آموزشی انگلیسی یک موضوع کلیدی است... این کتاب کار فوقالعادهای را انجام میدهد که هم کلید اصلی را برجسته میکند. نگرانیها و مناقشات عدالت اجتماعی در پنجاه سال گذشته و ارائه مروری بر تحولات سیاست آموزشی در همان دوره جامعه از سال 1945 یک نمای کلی انتقادی از سیاست آموزشی ارائه کرد. این نشان داد که چگونه یک سیستم آموزشی نسبتاً غیرمتمرکز به سیستمی تبدیل شد که در آن بودجه، تدریس و برنامه درسی به طور متمرکز کنترل میشوند و خصوصیسازی تشویق میشود، و آموزش به جای ستونی برای اقتصاد بازار جهانی تبدیل به یک پشتوانه برای اقتصاد بازار جهانی میشود. ویرایش دوم داستان سیاست را تا سال 2005 ادامه می دهد و دو دوره از دولت جدید کارگر و برنامه های آنها برای دوره سوم را پوشش می دهد. همچنین بررسی رابطه سیاست آموزشی با طبقه اجتماعی، نژاد، جنسیت و اقتصاد، با توجه به آسیبهای آموزشی برخی از اقوام و کودکان پناهنده را ادامه میدهد. این کتاب شامل گاهشماری از قوانین آموزشی، گزارشها و ابتکارات و خلاصهای از قوانین اصلی است. این منبع ارزشمندی برای همه کسانی است که با سیاست اجتماعی و آموزش، از جمله محققان آموزشی، متخصصان و سیاستمداران مرتبط هستند.
Reviews of the first edition "This book must become the classic text for students of education, social and welfare policies. Sally Tomlinson, doyenne of policy-orientated education and social research, has written with commendable clarity and comprehensiveness a superb book on British education." – Journal of Social Policy “This book provides a context for understanding education policy which is currently missing from education and social policy courses. It should be compulsory reading." – Len Barton, Institute of Education, University of London "The persistence and reinforcement of class advantage through English education policy is a key theme... this book does a superb job of both highlighting the key social justice concerns and controversies over the last fifty years and providing an overview of education policy developments over the same period." – British Journal of Sociology of Education Highly commended - S.E.S Book Prize 2002 The acclaimed first edition of Education in a Post-Welfare Society provided a critical overview of education policy since 1945. It demonstrated how a relatively decentralised education system became a system in which funding, teaching and curriculum are centrally controlled and privatisation encouraged, with education becoming a prop for global market economy rather than a pillar of the welfare state. The second edition continues the policy story up to 2005, covering two terms of a New Labour government and their plans for a third term. It also continues an examination of the relationship of education policy to social class, race, gender and the economy, paying attention to the educational disadvantages of some ethnic groups and refugee children. The book includes chronologies of education acts, reports and initiatives and summaries of major legislation. This is an invaluable resource for all those concerned with social policy and education, including educational researchers, professionals and politicians.