ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Great Australian Book of Limericks

دانلود کتاب کتاب لیمریکس بزرگ استرالیایی

The Great Australian Book of Limericks

مشخصات کتاب

The Great Australian Book of Limericks

دسته بندی: پروسه
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1742373275, 9781742373270 
ناشر: Allen & Unwin 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 293 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کتاب لیمریکس بزرگ استرالیایی: کتابخانه، ادبیات خارجی، به زبان انگلیسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 24


در صورت تبدیل فایل کتاب The Great Australian Book of Limericks به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب لیمریکس بزرگ استرالیایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب لیمریکس بزرگ استرالیایی

همه حداقل یک لیمریک را می شناسند. در اینجا تمام عباراتی است که می توانید به خاطر بسپارید، و بسیاری از آنها را که نمی توانید به خاطر بیاورید اما آرزو می کردید که می توانستید در اینجا وجود دارد - از دوران کودکی تا برخی از بزرگسالان. جیم هاینز بیش از هزار لیمریک را بر اساس نوع ترتیب داده است - شوخ و غریب، کودکانه و جذاب، زبانی و منطقی، دینکم و خنده دار، برمیزی و انگلیسی. بت ها و نمادهای استرالیایی، نام مکان ها و نخست وزیران با تمام شکوه تاریخی و طنز خود رژه می روند. برخی از لیمرها، هر چند شوخ، به طرز شادی آور، مبتذل، یا حتی کاملاً خام هستند - دسته بندی هایی که به طور متفکرانه در نظر گرفته شده اند، از نسبتاً بی ادبانه و بی حیا گرفته تا نمونه های زشت و نفرت انگیز مورد علاقه باشگاه های راگبی و پسران نوجوان در تمام سنین. همه نشان می دهند که لیمریک جشنی از زندگی، مزخرفات و انرژی دلپذیر است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Everyone knows at least one limerick. Here are all the limericks you can remember, and many you can't recall but wished you could—from childhood ones to some very adult ones. Jim Haynes has arranged more than a thousand limericks according to type—witty and whimsical, childish and charming, linguistic and logical, fair dinkum and funny, barmy and British. Australian idols and icons, place names, and prime ministers are paraded in all their historical and satirical glory. Some limericks, however witty, are joyfully risque, vulgar, or even downright crude—thoughtfully placed categories ranging from mildly impolite and immodest to those obscene and odious examples beloved of rugby clubs and teenage boys of all ages. All show that the limerick is a celebration of life, nonsense, and lusciously lecherous energy.





نظرات کاربران