ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A Lady's Lesson in Scandal

دانلود کتاب درس خانم در رسوایی

A Lady's Lesson in Scandal

مشخصات کتاب

A Lady's Lesson in Scandal

ویرایش: Original 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781451606935, 9781451606997 
ناشر: Pocket Star 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 374 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب A Lady's Lesson in Scandal به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب درس خانم در رسوایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب درس خانم در رسوایی

او در لندن پر از ظروف و طبقه کارگر، کاری را که برای زنده ماندن باید انجام دهد. . . هنگامی که نل ویتبی در نیمه شب برای انتقام به خانه یک ارل نفوذ می کند، می بیند که تپانچه اش به سمت مرد اشتباهی نشانه رفته است - مردی که مانند روزی که به دنیا آمد، خوش تیپ است و برهنه است. حیف که او یک دیوانه است. او فکر می کند که او یک وارث گمشده است، اما مهمتر از آن، او به او کمک می کند از محله های فقیر نشین فرار کند و یک بی عدالتی بزرگ را اصلاح کند. معامله بدی نیست تنها کاری که او باید انجام دهد این است که با او ازدواج کند. یک مرد زن بدنام می تواند او را از فقر به ثروتمندی برساند. . . اما به چه قیمتی؟ سیمون سنت ماور، یک چنگک از درجه اول، جوانی بیقرار خود را در آتش زدن هر پلی که از آن عبور می کرد گذراند. هنگامی که او یک ارلدوم را بدون یک پنی به آن به ارث می برد، فرصتی برای شروع دوباره پیدا می کند - به شرطی که بتواند وارثی برای تامین هزینه های تلاش هایش پیدا کند. اما شهرت بد او به این معنی است که خواستگاری دشوار خواهد بود - تا زمانی که سرنوشت او را بدنام ترین وارث گمشده تاریخ بفرستد. تنها چیزی که او اکنون نیاز دارد این است که از او یک خانم بسازد و خودش را از انجام تنها اشتباهی که می تواند همه چیز را خراب کند، حفظ کند: عاشق شدن. . . .


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

IN GRITTY, WORKING-CLASS LONDON, SHE DOES WHAT SHE MUST TO SURVIVE . . . When Nell Whitby breaks into an earl’s house on a midnight quest for revenge, she finds her pistol pointed at the wrong man—one handsome as sin and naked as the day he was born. Pity he’s a lunatic. He thinks her a missing heiress, but more to the point, he’ll help her escape the slums and right a grave injustice. Not a bad bargain. All she has to do is marry him. A NOTORIOUS LADIES’ MAN COULD TAKE HER FROM POVERTY TO OPULENCE . . . BUT AT WHAT PRICE? A rake of the first order, Simon St. Maur spent his restless youth burning every bridge he crossed. When he inherits an earldom without a single penny attached to it, he sees a chance to start over—provided he can find an heiress to fund his efforts. But his wicked reputation means courtship will be difficult—until fate sends him the most notorious missing heiress in history. All he needs now is to make her into a lady and keep himself from making the only mistake that could ruin everything: falling in love. . . .





نظرات کاربران