ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Corrective Feedback in Task-based Grammar Instruction: A Case of Recast vs. Metalinguistic Feedback

دانلود کتاب بازخورد اصلاحی در آموزش گرامر مبتنی بر وظیفه: موردی از بازنویسی مجدد در مقابل بازخورد فرازبانی

Corrective Feedback in Task-based Grammar Instruction: A Case of Recast vs. Metalinguistic Feedback

مشخصات کتاب

Corrective Feedback in Task-based Grammar Instruction: A Case of Recast vs. Metalinguistic Feedback

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3844327231, 9783844327236 
ناشر: LAP LAMBERT Academic Publishing 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 165 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Corrective Feedback in Task-based Grammar Instruction: A Case of Recast vs. Metalinguistic Feedback به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازخورد اصلاحی در آموزش گرامر مبتنی بر وظیفه: موردی از بازنویسی مجدد در مقابل بازخورد فرازبانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازخورد اصلاحی در آموزش گرامر مبتنی بر وظیفه: موردی از بازنویسی مجدد در مقابل بازخورد فرازبانی

این پژوهش که توسط سعید رضایی در دانشگاه علامه طباطبایی تهران انجام شده است بر اهمیت دو نوع بازخورد اصلاحی، بازنویسی مجدد و بازخورد فرازبانی در آموزش دستور زبان تکلیف محور متمرکز است. این محقق مروری کامل از ادبیات مربوط به بازخورد اصلاحی، آموزش زبان مبتنی بر تکلیف و آموزش دستور زبان را در اختیار خوانندگان علاقه مند قرار می دهد. پیامدهای نظری و عملی حاصل از نتیجه این مطالعه هم برای جویندگان نظریه و هم برای تمرین‌کنندگان آموزش زبان آشکار است. در نهایت، محقق خطوط زیر تحقیقاتی را برای مطالعه بیشتر ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This study done by Saeed Rezaei at Allameh Tabataba'i University in Tehran focuses on the significance of two types of corrective feedback, namely recast and metalinguistic feedback, in task-based grammar instruction. The researcher provides interested readers with a thorough review of literature on corrective feedback, task-based language teaching, and grammar instruction. The theoretical and practical implications resulting from the outcome of this study are revealing for both theory seekers and language teaching practitioners. Finally, the researcher provides under-research lines for further study.





نظرات کاربران