دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Saeed Rezaei
سری:
ISBN (شابک) : 3844327231, 9783844327236
ناشر: LAP LAMBERT Academic Publishing
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 165
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Corrective Feedback in Task-based Grammar Instruction: A Case of Recast vs. Metalinguistic Feedback به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازخورد اصلاحی در آموزش گرامر مبتنی بر وظیفه: موردی از بازنویسی مجدد در مقابل بازخورد فرازبانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این پژوهش که توسط سعید رضایی در دانشگاه علامه طباطبایی تهران انجام شده است بر اهمیت دو نوع بازخورد اصلاحی، بازنویسی مجدد و بازخورد فرازبانی در آموزش دستور زبان تکلیف محور متمرکز است. این محقق مروری کامل از ادبیات مربوط به بازخورد اصلاحی، آموزش زبان مبتنی بر تکلیف و آموزش دستور زبان را در اختیار خوانندگان علاقه مند قرار می دهد. پیامدهای نظری و عملی حاصل از نتیجه این مطالعه هم برای جویندگان نظریه و هم برای تمرینکنندگان آموزش زبان آشکار است. در نهایت، محقق خطوط زیر تحقیقاتی را برای مطالعه بیشتر ارائه می دهد.
This study done by Saeed Rezaei at Allameh Tabataba'i University in Tehran focuses on the significance of two types of corrective feedback, namely recast and metalinguistic feedback, in task-based grammar instruction. The researcher provides interested readers with a thorough review of literature on corrective feedback, task-based language teaching, and grammar instruction. The theoretical and practical implications resulting from the outcome of this study are revealing for both theory seekers and language teaching practitioners. Finally, the researcher provides under-research lines for further study.