دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: برنامه نویسی: زبان های برنامه نویسی ویرایش: نویسندگان: Philip Rideout سری: ISBN (شابک) : 9780596804824 ناشر: O’Reilly Media سال نشر: 2010 تعداد صفحات: 440 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 7 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب iPhone 3D Programming به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب برنامه نویسی آیفون 3D نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
برای ساخت یک برنامه آیفون با گرافیک سه بعدی خیره کننده چه چیزی لازم است؟ این کتاب به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید تکنیکهای برنامهنویسی گرافیکی OpenGL را برای هر دستگاهی که سیستم عامل آیفون را اجرا میکند - از جمله iPad و iPod Touch - بدون نیاز به توسعه آیفون یا تجربه گرافیک سهبعدی اعمال کنید. برنامهنویسی iPhone 3D دستورالعملهای گام به گام واضح و همچنین توصیههای عملی زیادی را برای استفاده از iPhone SDK و OpenGL ارائه میدهد. شما چندین برنامه گرافیکی خواهید ساخت - از نمونههای ساده به پیچیدهتر - که بر نور، بافتها تمرکز دارند. ، ترکیب، واقعیت افزوده، بهینه سازی برای عملکرد و سرعت، و بسیاری موارد دیگر. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید، درک کامل از C++ و یک ایده عالی برای یک اپلیکیشن است. [
What does it take to build an iPhone app with stunning 3D graphics? This book will show you how to apply OpenGL graphics programming techniques to any device running the iPhone OS — including the iPad and iPod Touch — with no iPhone development or 3D graphics experience required. iPhone 3D Programming provides clear step-by-step instructions, as well as lots of practical advice, for using the iPhone SDK and OpenGL.You’ll build several graphics programs — progressing from simple to more complex examples — that focus on lighting, textures, blending, augmented reality, optimization for performance and speed, and much more. All you need to get started is a solid understanding of C++ and a great idea for an app. [