ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Basic Economics: A Citizen's Guide to the Economy

دانلود کتاب اقتصاد پایه: راهنمای شهروندی برای اقتصاد

Basic Economics:  A Citizen's Guide to the Economy

مشخصات کتاب

Basic Economics: A Citizen's Guide to the Economy

ویرایش: First 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 046508138X, 9780585417776 
ناشر: Basic Books 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 379 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 16 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Basic Economics: A Citizen's Guide to the Economy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اقتصاد پایه: راهنمای شهروندی برای اقتصاد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اقتصاد پایه: راهنمای شهروندی برای اقتصاد

بالاخره یک راهنمای شهروندی برای اقتصاد وجود دارد که توسط یک اقتصاددان نوشته شده است که از انگلیسی ساده استفاده می کند. بدون اصطلاحات، بدون نمودار، بدون معادله. با این حال، این یک نظرسنجی جامع است که همه چیز را از کنترل اجاره بها و رشد و سقوط کسب و کار گرفته تا تراز پرداخت های بین المللی را پوشش می دهد. هدف اقتصاد پایه این است که افراد بدون هیچ گونه آموزش اقتصادی را قادر سازد تا نحوه عملکرد اقتصاد را درک کنند - نه تنها اقتصاد آمریکا، اما سایر اقتصادها در سرتاسر جهان. برای مثال، برخی از واضح‌ترین تظاهرات نقش قیمت‌ها، از اقتصادهایی می‌آیند که در آنها قیمت‌ها اجازه عملکرد ندارند، با پیامدهایی که نشان می‌دهد دقیقاً این کارکردها چیست و چه اتفاقی می‌افتد. در نهایت، این کتابی نیست که از روی آن حقایق را جمع آوری کنید، بلکه کتابی است که از آن می توانید درکی از اقتصاد به دست آورید که به شما امکان می دهد نتیجه گیری های خود را بر اساس اصول آزمایش شده و نه بر اساس آن انجام دهید. از احساسات یا لفاظی. هدف سفر همین است، اما در طول مسیر نیز باید از سفر لذت ببرید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

At last there is a citizen's guide to the economy, written by an economist who uses plain English. No jargon, no graphs, no equations. Yet this is a comprehensive survey, covering everything from rent control and the rise and fall of businesses to the international balance of payments.The purpose of Basic Economics is to enable people without any economic training to understand the way the economy functions-not only the American economy, but other economies around the world.Some of the clearest demonstrations of the role of prices, for example, come from economies in which prices are not allowed to function-with consequences which show just what those functions are and what happens when they are lacking.In the end, this is not a book from which to cram facts, but one from which to gain an understanding of the economy that will enable you to form your own conclusions on the basis of tested principles, rather than on the basis of emotion or rhetoric. That is the goal of the journey, but you should also enjoy the trip along the way.





نظرات کاربران