ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Colloquial English: A Complete English Language Course

دانلود کتاب انگلیسی محاوره ای: یک دوره کامل زبان انگلیسی

Colloquial English: A Complete English Language Course

مشخصات کتاب

Colloquial English: A Complete English Language Course

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415299535, 9780415299534 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 305 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Colloquial English: A Complete English Language Course به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انگلیسی محاوره ای: یک دوره کامل زبان انگلیسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انگلیسی محاوره ای: یک دوره کامل زبان انگلیسی

زبان انگلیسی محاوره ای یک دوره آموزشی با کاربرد آسان است که توسط یک معلم با تجربه برای خودآموزی یا استفاده در کلاس نوشته شده است. این زبان انگلیسی گفتاری و نوشتاری جاری را همانطور که در انگلستان استفاده می شود از طریق خود زبان انگلیسی آموزش می دهد. این دوره مستلزم دانش اولیه زبان انگلیسی است و برای افراد پس از مبتدی مناسب است، چه به تنهایی و چه به عنوان بخشی از یک کلاس. ویژگی‌ها عبارتند از: توضیحات و تصاویر کامل از اصطلاحات دستوری  راهنمای تلفظ برای کمک به مناطق با مشکل خاص، تمرین‌های متنوعی برای کمک به زبان‌آموزان برای رشد اعتماد به نفس کلید پاسخ کامل. مواد صوتی همراه برای خرید جداگانه در قالب CD/MP3 در دسترس است، یا در بسته محاوره‌ای ارزشمند گنجانده شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Colloquial English is an easy-to-use course, specially written by an experienced teacher for self-study or class use. It teaches current spoken and written English, as used in the UK, through the medium of English itself. This course assumes a basic knowledge of English and is suitable for post-beginners, whether studying on their own or as part of a class. Features include: full explanations and illustrations of grammatical terms  pronunciation guide to help with areas of particular difficulty a variety of exercises to help learners to grow in confidence full answer key.    Accompanying audio material is available to purchase separately on CD/MP3 format, or comes included in the great value Colloquials Pack.





نظرات کاربران