ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Web Services and Service, Oriented Architecture, Morgan Kaufmann

دانلود کتاب خدمات و خدمات وب، معماری گرا، مورگان کافمن

Web Services and Service, Oriented Architecture, Morgan Kaufmann

مشخصات کتاب

Web Services and Service, Oriented Architecture, Morgan Kaufmann

دسته بندی: شبکه سازی: اینترنت
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: The Savvy Manager's Guides 
ISBN (شابک) : 1558609067, 9780080520940 
ناشر: Morgan Kaufmann 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : CHM (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Web Services and Service, Oriented Architecture, Morgan Kaufmann به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خدمات و خدمات وب، معماری گرا، مورگان کافمن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خدمات و خدمات وب، معماری گرا، مورگان کافمن

خدمات وب منجر به استفاده از نرم افزارهای بسته بندی شده بیشتر یا به عنوان یک سرویس داخلی یا یک سرویس خارجی در دسترس از طریق اینترنت می شود. این سرویس‌ها که برای ایجاد سیستم‌های فناوری اطلاعات آینده به یکدیگر متصل می‌شوند، به نرم‌افزار سفارشی کمتری در سازمان‌های ما و خلاقیت بیشتری در ارتباطات بین خدمات نیاز دارند. این کتاب با یک مثال سطح بالا از اینکه چگونه یک فرد متوسط ​​در یک سازمان ممکن است با معماری سرویس‌گرا تعامل داشته باشد، آغاز می‌شود. با پیشرفت کتاب، جزئیات فنی بیشتری در رویکرد "پوست کردن پیاز" اضافه می شود. فرصت های رهبری در این معماری های سرویس گرا در حال توسعه نیز توضیح داده شده است. در پایان کتاب یک خلاصه یا \"کتابخانه جیبی\" برای فناوری نرم افزار مربوط به معماری های سرویس گرا وجود دارد. · فقط کتاب خدمات وب برای پوشش هر دو دیدگاه مدیریت داده و مهندسی نرم افزار، منبع عالی برای همه اعضای تیم های IT · بدون اصطلاحات، با مصور بسیار، با مقدمه ای که هرکسی می تواند بخواند و سپس منجر به افزایش جزئیات فنی می شود. مجموعه ای را ارائه می دهد. اصول رهبری و کاربرد پیشنهادی برای استفاده از این فناوری.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Web services are leading to the use of more packaged software either as an internal service or an external service available over the Internet. These services, which will be connected together to create the information technology systems of the future, will require less custom software in our organizations and more creativity in the connections between the services. This book begins with a high-level example of how an average person in an organization might interact with a service-oriented architecture. As the book progresses, more technical detail is added in a "peeling of the onion" approach. The leadership opportunities within these developing service-oriented architectures are also explained. At the end of the book there is a compendium or "pocket library" for software technology related to service-oriented architectures. · Only web services book to cover both data management and software engineering perspectives, excellent resource for ALL members of IT teams · Jargon free, highly illustrated, with introduction that anyone can read that then leads into increasing technical detail · Provides a set of leadership principles and suggested application for using this technology.





نظرات کاربران