دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: بازاریابی: تبلیغات ویرایش: 5th نویسندگان: Johny K. Johansson سری: ISBN (شابک) : 0073381012, 9780073381015 ناشر: McGraw-Hill Irwin سال نشر: 2008 تعداد صفحات: 690 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 13 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی جهانی: ورود خارجی، بازاریابی محلی و مدیریت جهانی، نسخه پنجم: بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی
در صورت تبدیل فایل کتاب Global Marketing: Foreign Entry, Local Marketing, and Global Management, 5th Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازاریابی جهانی: ورود خارجی، بازاریابی محلی و مدیریت جهانی، نسخه پنجم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Johansson's Global Marketing، 5/e از یک چارچوب سه جانبه برای سازماندهی بحث در مورد نحوه انجام تجارت جهانی استفاده می کند: ورود خارجی، بازاریابی محلی، و مدیریت جهانی. جوهانسون به دنبال توسعه مهارت های متنوعی است که یک مدیر بازاریابی برای موفقیت در هر یک از این وظایف نیاز دارد. در ورود خارجی، در مدیریت جهانی، و تا حد زیادی حتی به عنوان یک بازاریاب محلی در یک کشور خارجی، بازاریاب جهانی به مهارت هایی نیاز دارد که در خانه تجربه می کند - یا متن استاندارد بازاریابی - به ندرت آموزش داده شده است. به رسمیت شناختن این سه نقش کمک می کند تا این تصور که «چیزی به نام بازاریابی جهانی بین المللی وجود ندارد، فقط بازاریابی وجود دارد. بسیاری از تحقیقات عالی و مطالب آموزشی آزمودهشدهای که بازاریابان جهانی در کسبوکار و دانشگاه طی سالها به آن کمک کردهاند، در فصلها و در موارد متعددی که در انتهای هر بخش اصلی یافت میشوند، منعکس شدهاند. نویسندگان بر مطالبی تمرکز کردهاند که بهموقع و بهروز و مرتبط با زمینه جهانی است.
Johansson’s Global Marketing, 5/e utilizes a three-pronged framework to organize the discussion of how to conduct global business: Foreign Entry, Local Marketing, and Global Management. Johansson seeks to develop the varied skills a marketing manager needs to be successful in each of these tasks. In foreign entry, in global management, and to a large extent even as a local marketer in a foreign country, the global marketer needs skills that the home makes experience-or the standard marketing text-have rarely taught. The recognition of the three roles helps dispel the notion that “there is no such thing as international global marketing, only marketing. Much of the excellent research and tried-and-true teaching material that global marketers in business and academe have contributed over the years is reflected in the chapters and in several cases that can be found at the end of each major section. The authors have focused on material that is timely and up-to-date, and relevant to the global context.