ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Algorithms

دانلود کتاب الگوریتم ها

Algorithms

مشخصات کتاب

Algorithms

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0073523402, 9780073523408 
ناشر: McGraw-Hill Science/Engineering/Math 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 336 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 25


در صورت تبدیل فایل کتاب Algorithms به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب الگوریتم ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب الگوریتم ها

این متن، که به طور گسترده در یک دهه در UC Berkeley و UC San Diego آزمایش شده است، اصول الگوریتم‌ها را در یک خط داستانی توضیح می‌دهد که مطالب را لذت‌بخش و هضم آسان می‌کند. تاکید بر درک ایده ریاضی واضح در پشت هر الگوریتم، به شیوه‌ای که شهودی و دقیق باشد بدون اینکه بی‌رویه رسمی باشد، قرار می‌گیرد.

ویژگی‌ها عبارتند از: استفاده از جعبه‌ها برای تقویت روایت: قطعاتی که زمینه تاریخی را ارائه می‌دهند، شرح نحوه استفاده از الگوریتم‌ها در عمل، و گشت‌وگذار برای افراد پیچیده ریاضی.

موضوعات پیشرفته با دقت انتخاب شده است که می توان آنها را در یک دوره یک ترم استاندارد نادیده گرفت، اما می توان آن را در یک دوره الگوریتم های پیشرفته یا در یک توالی دو ترم آزادتر پوشش داد.

یک روش در دسترس از برنامه ریزی خطی، دانش آموزان را با یکی از بزرگترین دستاوردها در الگوریتم ها آشنا می کند. یک فصل اختیاری در مورد الگوریتم کوانتومی برای فاکتورگیری، یک راه حل منحصر به فرد در این موضوع هیجان انگیز فراهم می کند. علاوه بر متن، DasGupta همچنین راه حل راه حلی را ارائه می دهد که در مرکز آموزش آنلاین موجود است.

\"الگوریتم‌ها یک متن فوق‌العاده در مقطع کارشناسی است که به همان اندازه از ریشه‌های تاریخی و کاربردهای معاصر موضوع خود مطلع شده است. مانند یک رمان جذاب، خواندن آن لذت بخش است.\" تیم راگگاردن دانشگاه استنفورد


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This text, extensively class-tested over a decade at UC Berkeley and UC San Diego, explains the fundamentals of algorithms in a story line that makes the material enjoyable and easy to digest. Emphasis is placed on understanding the crisp mathematical idea behind each algorithm, in a manner that is intuitive and rigorous without being unduly formal.

Features include: The use of boxes to strengthen the narrative: pieces that provide historical context, descriptions of how the algorithms are used in practice, and excursions for the mathematically sophisticated.

Carefully chosen advanced topics that can be skipped in a standard one-semester course, but can be covered in an advanced algorithms course or in a more leisurely two-semester sequence.

An accessible treatment of linear programming introduces students to one of the greatest achievements in algorithms. An optional chapter on the quantum algorithm for factoring provides a unique peephole into this exciting topic. In addition to the text, DasGupta also offers a Solutions Manual, which is available on the Online Learning Center.

"Algorithms is an outstanding undergraduate text, equally informed by the historical roots and contemporary applications of its subject. Like a captivating novel, it is a joy to read." Tim Roughgarden Stanford University



فهرست مطالب

Content: Prologue --
Algorithms with numbers --
Divide-and conquer algorithms --
Decompositions of graphs --
Paths in graphs --
Greedy algorithms --
Dynamic programming --
Linear programming and reductions --
NP-complete problems --
Coping with NP-completeness --
Quantum algorithms.




نظرات کاربران