ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب High Above: The Untold Story of Astra, Europe's Leading Satellite Company

دانلود کتاب High Above: The Untold Story of Astra، شرکت ماهواره ای پیشرو در اروپا

High Above: The Untold Story of Astra, Europe's Leading Satellite Company

مشخصات کتاب

High Above: The Untold Story of Astra, Europe's Leading Satellite Company

ویرایش: [1 ed.] 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 3642120083, 9783642120084 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 231
[243] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 51 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب High Above: The Untold Story of Astra, Europe's Leading Satellite Company به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب High Above: The Untold Story of Astra، شرکت ماهواره ای پیشرو در اروپا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب High Above: The Untold Story of Astra، شرکت ماهواره ای پیشرو در اروپا



اغلب گفته می شود که "عصر طلایی" تلویزیون در دوره 1950-1960 بوده است. درست است که تلویزیون در این دوره تقریباً ثروت هالیوود را خراب کرد. اما اگر این عصر طلایی واقعی بود، پس عصر سیاه و سفید، خلاقیت تا حدودی محدود، استقبال ضعیف، عدم رقابت (به جز در ایالات متحده) و - به طور کلی - پخش خدمات عمومی بود. با این حال، اگر سال 1950 را به عنوان یک «نقطه شروع» عمومی برای پخش تلویزیونی مدرن در نظر بگیریم، آنگاه در مورد نوعی مرحله ماقبل تاریخ رسانه صحبت می کنیم – که در آن برای بهترین بخش از سه دهه باقی ماند. روزهای جوان‌تر پخش، دهه 1980 بود. زمانی که تلویزیون تجاری در مقیاس وسیع شروع شد و در این جوانی از نظر برنامه‌ریزی جوان‌تر می‌شد. SES Astra مستقر در لوکزامبورگ دقیقا در این زمان در صحنه ظاهر شد. Astra نقش مهمی در تحولات چشمگیر تلویزیون داشت که از آن زمان تاکنون شاهد آن بوده ایم. این داستانی است که می خواهیم در این کتاب تعریف کنیم. بدون فناوری ماهواره‌ای و موفقیت دریافت ماهواره، بدون نفوذ انبوه تلویزیون‌ها به بازار و رونق عمومی اقتصادی، ما پایه‌های لازم برای جهش بزرگ به سمت دیجیتال، HDTV، تلویزیون سه بعدی و تلویزیون را نخواهیم داشت. چشم انداز Ultra High Definition اکنون در چشم است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Frequently it is suggested that the ‘golden age' of television was during the period 1950-1960. It is true that television almost ruined Hollywood's fortunes during this period. But if this was the authentic golden age, then it was an age of black and white, somewhat limited creativity, poor reception, lack of competition (except in the United States) and – by and large – public service broadcasting. However, if we take 1950 as a generic ‘starting point' for modern television broadcasting, then we talk about a kind of prehistoric stage of the medium – in which it remained for the best part of three decades. The younger days of broadcasting were the 1980s; the time when commercial television started on a large scale and, in this youth, was getting younger in terms of programming. Luxembourg-based SES Astra appeared on the scene at exactly this time. Astra was instrumental in the dramatic developments in television that we have witnessed since then. This is the story we want to tell in this book. Without satellite technology and the success of satellite reception, without the resulting mass-market penetration of television sets and general economic prosperity we would not have the necessary base ingredients to make the great leap forward into digital, into HDTV, 3D-television, and the prospects of Ultra High Definition now in sight.





نظرات کاربران