دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Fotis Lazarinis, Steve Green, Elaine Pearson سری: ISBN (شابک) : 1616927895, 9781616927905 ناشر: Information Science Publishing سال نشر: 2010 تعداد صفحات: 632 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 24 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Handbook of Research on E-Learning Standards and Interoperability: Frameworks and Issues به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب جزوه تحقیق درباره استانداردهای یادگیری الکترونیکی و قابلیت همکاری: چارچوب ها و مسائل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
از آنجایی که صنعت آموزش الکترونیکی به گسترش خود ادامه می دهد و روش ها و ابزارهای لازم برای ایجاد و نگهداری محتوا و برنامه های کاربردی زیرساخت پیچیده تر می شوند، نیاز ذاتی این برنامه ها به تعامل و تبادل داده ها به منظور پشتیبانی بهتر از نیازهای فراگیران و دانش آموزان وجود دارد. مربیان هندبوک تحقیق در مورد استانداردهای یادگیری الکترونیکی و قابلیت همکاری: چارچوب ها و مسائل بحث راه حل های خاص برای افزایش قابلیت همکاری ابزارهای آموزشی مستقل و مبتنی بر وب را ترویج می کند. این کتاب به بررسی مسائل ناشی از بکارگیری استانداردهای یادگیری می پردازد و چارچوب های نظری مرتبط و یافته های تحقیقات تجربی پیشرو را ارائه می دهد. فصول ارائه شده در این کار برای دست اندرکاران و محققین حوزه فناوری آموزشی با تمرکز بر قابلیت استفاده مجدد محتوا و قابلیت همکاری مناسب است.
As the e-learning industry continues to expand and the methods and tools necessary to create and maintain content and infrastructure applications become more complicated, there is an inherent need for these applications to interoperate and exchange data in order to better support the needs of learners and educators. Handbook of Research on E-Learning Standards and Interoperability: Frameworks and Issues promotes the discussion of specific solutions for increasing the interoperability of standalone and Web-based educational tools. This book investigates issues arising from the deployment of learning standards and provides relevant theoretical frameworks and leading empirical research findings. Chapters presented in this work are suitable for practitioners and researchers in the area of educational technology with a focus on content reusability and interoperability.