ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mindfulness and Learning: Celebrating the Affective Dimension of Education

دانلود کتاب ذهن آگاهی و یادگیری: بزرگداشت بعد عاطفی آموزش

Mindfulness and Learning: Celebrating the Affective Dimension of Education

مشخصات کتاب

Mindfulness and Learning: Celebrating the Affective Dimension of Education

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Lifelong Learning Book Series 17 
ISBN (شابک) : 9400719108, 9789400719101 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 260 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ذهن آگاهی و یادگیری: بزرگداشت بعد عاطفی آموزش: یادگیری مادام العمر/آموزش بزرگسالان، روانشناسی تربیتی، فلسفه تربیتی، دین و آموزش



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Mindfulness and Learning: Celebrating the Affective Dimension of Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ذهن آگاهی و یادگیری: بزرگداشت بعد عاطفی آموزش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ذهن آگاهی و یادگیری: بزرگداشت بعد عاطفی آموزش



در دهه‌های اخیر، آموزش در همه سطوح به‌دلیل وسواس فزاینده نسبت به استانداردها، اهداف، مهارت‌ها و شایستگی‌ها به طور جدی ضعیف شده است. بر اساس این مدل، تنها طیف محدودی از مهارت‌ها و شایستگی‌های شناختی پایه، کسب‌وکار آموزش است که نقش اصلی آن ارائه مدارک اشتغال‌پذیری برای افرادی است که برای مشاغل در اقتصاد جهانی رقابت می‌کنند. نتیجه یک مفهوم تک بعدی، اقتصادی و تاریک سودمند از وظیفه آموزشی است. تری هایلند درذهن آگاهی و یادگیری: جشن بعد عاطفی آموزش این تز را مطرح می کند که آموزش نیاز به جوان سازی عملکرد عاطفی خود دارد – تأثیری که بر رشد عاطفی، اجتماعی، اخلاقی و شخصی یادگیرندگان می گذارد. او با تکیه بر مفهوم بودایی از ذهن آگاهی، استدلالی قدرتمند برای رفع این عدم تعادل با تقویت حوزه عاطفی یادگیری ارائه می کند.

ذهن‌آگاهی و یادگیری: تجلیل از عاطفهبعد آموزش نشان می‌دهد که چگونه مفهوم و عملکرد "ذهن‌آگاهی" - آگاهی و تجربه لحظه حال بدون قضاوت - می تواند یادگیری را در تمام سطوح غنی کند. بنابراین ذهن آگاهی به افزایش دستیابی به اهداف آموزشی عمومی کمک می کند و به رفع کمبود شدید جنبه های عاطفی/عاطفی نظریه و عمل معاصر کمک می کند.

نویسنده یک برنامه آموزش عاطفی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBAE) را تشریح می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان آن را در ارائه آموزشی از سال‌های اولیه تا آموزش بزرگسالان با هدف هماهنگ کردن تعادل شناختی-عاطفی در سراسر سیستم معرفی کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In recent decades, education at all levels has been seriously impoverished by a growing obsession with standards, targets, skills and competences. According to this model, only a circumscribed range of basic cognitive skills and competences are the business of education, whose main role is to provide employability credentials for people competing for jobs in the global economy. The result is a one-dimensional, economistic and bleakly utilitarian conception of the educational task.

In Mindfulness and Learning: Celebrating the Affective Dimension of Education, Terry Hyland advances the thesis that education stands in need of a rejuvenation of its affective function – the impact it has on the emotional, social, moral and personal development of learners. Drawing on the Buddhist conception of mindfulness, he advances a powerful argument for redressing this imbalance by enhancing the affective domain of learning.

Mindfulness and Learning: Celebrating the AffectiveDimension of Education shows how the concept and practice of ‘mindfulness’ – non-judgmental, present moment awareness and experience – can enrich learning at all levels. Mindfulness thus contributes to the enhanced achievement of general educational goals, and helps remedy the gross deficiency of the affective/emotional aspects of contemporary theory and practice.

The author outlines a mindfulness-based affective education (MBAE) programme and shows how it might be introduced into educational provision from the early years to adult education with a view to harmonising the cognitive-affective balance across the system.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xxi
The Therapeutic Turn in Education....Pages 1-9
Education and Therapy....Pages 11-23
The Nature of Mindfulness....Pages 25-38
The Practice of Mindfulness....Pages 39-53
Applications of Mindfulness....Pages 55-70
The Education of the Emotions....Pages 71-85
The Affective Domain of Education....Pages 87-104
Learning, Teaching and Curriculum....Pages 105-123
From School to Lifelong Learning....Pages 125-144
Vocational Education and Training....Pages 145-161
Professionalism, Research and Teaching....Pages 163-175
Mindfulness, Morals and the Aims of Education....Pages 177-192
Back Matter....Pages 193-237




نظرات کاربران