دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Terry Hyland (auth.)
سری: Lifelong Learning Book Series 17
ISBN (شابک) : 9400719108, 9789400719101
ناشر: Springer Netherlands
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 260
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب ذهن آگاهی و یادگیری: بزرگداشت بعد عاطفی آموزش: یادگیری مادام العمر/آموزش بزرگسالان، روانشناسی تربیتی، فلسفه تربیتی، دین و آموزش
در صورت تبدیل فایل کتاب Mindfulness and Learning: Celebrating the Affective Dimension of Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ذهن آگاهی و یادگیری: بزرگداشت بعد عاطفی آموزش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در دهههای اخیر، آموزش در همه سطوح بهدلیل وسواس فزاینده نسبت
به استانداردها، اهداف، مهارتها و شایستگیها به طور جدی ضعیف
شده است. بر اساس این مدل، تنها طیف محدودی از مهارتها و
شایستگیهای شناختی پایه، کسبوکار آموزش است که نقش اصلی آن
ارائه مدارک اشتغالپذیری برای افرادی است که برای مشاغل در
اقتصاد جهانی رقابت میکنند. نتیجه یک مفهوم تک بعدی، اقتصادی و
تاریک سودمند از وظیفه آموزشی است. تری هایلند درذهن آگاهی و
یادگیری: جشن بعد عاطفی آموزش این تز را مطرح می کند که
آموزش نیاز به جوان سازی عملکرد عاطفی خود دارد – تأثیری که بر
رشد عاطفی، اجتماعی، اخلاقی و شخصی یادگیرندگان می گذارد. او با
تکیه بر مفهوم بودایی از ذهن آگاهی، استدلالی قدرتمند برای رفع
این عدم تعادل با تقویت حوزه عاطفی یادگیری ارائه می کند.
ذهنآگاهی و یادگیری: تجلیل از عاطفهبعد آموزش
نشان میدهد که چگونه مفهوم و عملکرد "ذهنآگاهی" - آگاهی و
تجربه لحظه حال بدون قضاوت - می تواند یادگیری را در تمام سطوح
غنی کند. بنابراین ذهن آگاهی به افزایش دستیابی به اهداف آموزشی
عمومی کمک می کند و به رفع کمبود شدید جنبه های عاطفی/عاطفی
نظریه و عمل معاصر کمک می کند.
نویسنده یک برنامه آموزش عاطفی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBAE) را
تشریح میکند و نشان میدهد که چگونه میتوان آن را در ارائه
آموزشی از سالهای اولیه تا آموزش بزرگسالان با هدف هماهنگ کردن
تعادل شناختی-عاطفی در سراسر سیستم معرفی کرد.
In recent decades, education at all levels has been seriously
impoverished by a growing obsession with standards, targets,
skills and competences. According to this model, only a
circumscribed range of basic cognitive skills and competences
are the business of education, whose main role is to provide
employability credentials for people competing for jobs in
the global economy. The result is a one-dimensional,
economistic and bleakly utilitarian conception of the
educational task.
In Mindfulness and Learning: Celebrating the Affective
Dimension of Education, Terry Hyland advances the thesis
that education stands in need of a rejuvenation of its
affective function – the impact it has on the emotional,
social, moral and personal development of learners. Drawing
on the Buddhist conception of mindfulness, he advances a
powerful argument for redressing this imbalance by enhancing
the affective domain of learning.
Mindfulness and Learning: Celebrating the
AffectiveDimension of Education shows how the
concept and practice of ‘mindfulness’ – non-judgmental,
present moment awareness and experience – can enrich learning
at all levels. Mindfulness thus contributes to the enhanced
achievement of general educational goals, and helps remedy
the gross deficiency of the affective/emotional aspects of
contemporary theory and practice.
The author outlines a mindfulness-based affective education
(MBAE) programme and shows how it might be introduced into
educational provision from the early years to adult education
with a view to harmonising the cognitive-affective balance
across the system.
Front Matter....Pages i-xxi
The Therapeutic Turn in Education....Pages 1-9
Education and Therapy....Pages 11-23
The Nature of Mindfulness....Pages 25-38
The Practice of Mindfulness....Pages 39-53
Applications of Mindfulness....Pages 55-70
The Education of the Emotions....Pages 71-85
The Affective Domain of Education....Pages 87-104
Learning, Teaching and Curriculum....Pages 105-123
From School to Lifelong Learning....Pages 125-144
Vocational Education and Training....Pages 145-161
Professionalism, Research and Teaching....Pages 163-175
Mindfulness, Morals and the Aims of Education....Pages 177-192
Back Matter....Pages 193-237