ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Shadow Lines

دانلود کتاب خطوط سایه

The Shadow Lines

مشخصات کتاب

The Shadow Lines

ویرایش: None 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 061832996X, 9780618329960 
ناشر: Mariner Books 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 184 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب The Shadow Lines به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خطوط سایه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خطوط سایه

از نویسنده تحسین‌شده «دریای خشخاش»، رمانی که تاریخ و خاطره را به هم می‌پیوندد تا «اثری نادر که نبوغ رسمی، قلب و ذهن را متعادل می‌کند» (جمهوری جدید)   دومین رمان درخشان آمیتاو قوش که در دهه 1960 در کلکته افتتاح شد، دو را دنبال می‌کند. خانواده ها - یکی انگلیسی، یکی بنگالی - در حالی که زندگی آنها به شیوه های تراژیک و کمیک در هم می آمیزد. راوی که هندی متولد شده و تحصیل کرده انگلیسی است، وقایع را در زمان، از آغاز جنگ جهانی دوم تا اواخر قرن بیستم، از طریق سال‌ها تقسیم بنگالی و خشونت دنبال می‌کند و شیوه‌هایی را مشاهده می‌کند که در آن رویدادهای سیاسی به زندگی خصوصی تهاجم می‌کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

From the acclaimed author of Sea of Poppies, a novel weaving history and memory together to create “a rare work that balances formal ingenuity, heart, and mind” (New Republic)   Opening in Calcutta in the 1960s, Amitav Ghosh's radiant second novel follows two families—one English, one Bengali—as their lives intertwine in tragic and comic ways. The narrator, Indian born and English educated, traces events back and forth in time, from the outbreak of World War II to the late twentieth century, through years of Bengali partition and violence, observing the ways in which political events invade private lives.





نظرات کاربران