دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Inna Semetsky (auth.)
سری: Transgressions 64
ISBN (شابک) : 9460914209, 9789460914195
ناشر: SensePublishers
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 198
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 28 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب نمادسازی مجدد از خود: رشد انسانی و تاروت هرمنوتیک: فلسفه تربیتی
در صورت تبدیل فایل کتاب Re-Symbolization of the Self: Human Development and Tarot Hermeneutic به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب نمادسازی مجدد از خود: رشد انسانی و تاروت هرمنوتیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب پیشگامانه عمق معنا و دانش فکری را در زمینه رشد انسانی به ارمغان می آورد و در عین حال روح انسان را با ارائه ابعاد جدیدی از خودسازی از طریق رسانه باستانی تاروت ارتقا می بخشد. این باید مورد توجه متخصصان بهداشت و خدمات انسانی باشد. ژان واتسون، استاد برجسته، دانشکده پرستاری دانشگاه کلرادو دنور؛ نویسنده کتاب پرستاری: فلسفه و علم مراقبت و علم مراقبت به عنوان علم مقدس. کتاب سمتسکی پادزهر به موقعی برای بحران های کنونی ما در آموزش است. او با تکیه بر تحقیقات تجربی خود با تاروت و دانش عمیق خود از روانشناسی یونگ، رویکردی به آموزش ارائه میکند که اعماق خود را در حالی که ذهن را در روح عمیق میکند، تحریک میکند. هرمنوتیک تاروت او راهی را به سوی آموزش انقلابی می گشاید که در تعهد خود به پیچیدگی، کامل بودن و سیال بودن ذهنیت انسانی، ابعاد اخلاقی و درمانی آموزش را بازیابی می کند. یک کتاب جسورانه، یک دستاورد جسورانه، یک جرقه از روشنایی! ROBERT D. ROMANYSHYN، عضو هیئت علمی ارشد، موسسه فارغ التحصیل پاسیفیکا. عضو وابسته انجمن بین منطقه ای تحلیلگران یونگ؛ نویسنده کتاب «محقق زخمی: تحقیق با روح در ذهن و راههای قلب: مقالاتی به سوی روانشناسی خیالی». این متن پتانسیل تاروت را به خوبی فراتر از کاربرد رایج آن روشن می کند. این نشان می دهد که چگونه تاروت می تواند به ابزار آموزشی و مشاوره ای برای غنی سازی تجربیات انسانی و کل فرهنگ با خرد، صداقت، معنا و معنویت تبدیل شود. خواندنی است! مری کی گریر، نویسنده کتاب تاروت برای خودت: کتاب کاری برای تحول شخصی. اینا سمتسکی با گرد هم آوردن فرهنگهای عامهپسند و آکادمیک، تاروت را بهعنوان سیستمی از هرمنوتیک دگرگونکننده برای خودآموزی بزرگسالان و آموزش فرهنگی معرفی میکند. تحقیقات او گامی قاطع و هوشمندانه جلوتر از کلیشه تقلیل دهنده تاروت به عنوان فال است. پانزده داستان زندگی در قلب کتاب، نمونه ای از تعهد نویسنده به شیوه های جایگزین آموزش و مشاوره است که از موانع فردی، فرهنگی یا زبانی فراتر می رود. این کتاب با گردآوری مجموعهای غنی از منابع، از هرمتیک تا روانشناسی عمق یونگ، فلسفههای نودینگ، بوبر، و دلوز و علم خودسازماندهی، مسیر جدیدی را به سوی احیای فردی و اجتماعی باز میکند. این باید به طور گسترده ای در میان تقسیم بندی های انضباطی توسط دانشمندان، دانشجویان و متخصصان به طور یکسان خوانده شود. فیلیپ وکسلر، استاد دانشگاه عبری اورشلیم؛ نویسنده کتاب جنبش نمادین: نقد و معنویت در جامعه شناسی آموزش و پرورش و جرقه های مقدس: نظریه اجتماعی، تعلیم و تربیت و دین.
This groundbreaking book brings depth of meaning and intellectual scholarship to the field of human development while also lifting the human spirit by offering new dimensions of self-formation through the ancient medium of Tarot. It should be of great interest to health and human service professionals. JEAN WATSON, Distinguished Professor, University of Colorado Denver College of Nursing; author of Nursing: The Philosophy and Science of Caring and Caring Science as Sacred Science. Semetsky's book is a timely antidote for our current crises in education. Drawing on her empirical research with Tarot and her deep knowledge of Jungian psychology, she offers an approach to education that stirs the depths of the Self as it deepens mind into soul. Her Tarot hermeneutic opens a path toward a revolutionary pedagogy that, in its commitment to the complexity, fullness and fluidity of human subjectivity, recovers the ethical and therapeutic dimensions of education. A bold book, a daring achievement, a spark of illumination! ROBERT D. ROMANYSHYN, Senior Core Faculty, Pacifica Graduate Institute; Affiliate Member of the Inter-Regional Society of Jungian Analysts; author of The Wounded Researcher: Research with Soul in Mind and Ways of the Heart: Essays toward an Imaginal Psychology. This text elucidates the potential of Tarot well beyond its popular usage. It demonstrates how Tarot can become a pedagogical and counseling tool for enriching human experiences and the whole of culture with wisdom, integrity, meaning, and spirituality. A must to read! MARY K. GREER, author of Tarot for Your Self: A Workbook for Personal Transformation. Bringing together popular and academic cultures, Inna Semetsky presents Tarot as a system of transformative hermeneutics for adult self-education and cultural pedagogy. Her research is a decisive and intelligent step ahead from the reductive stereotype of Tarot as fortune-telling. The fifteen life stories at the heart of the book exemplify the author's commitment to alternative modes of education and counseling that transcend individual, cultural or language barriers. Assembling a rich array of sources, from Hermeticism to Jungian depth psychology, the philosophies of Noddings, Buber, and Deleuze, and the science of self-organization, this book opens a new path to personal and social revitalization. It should be widely read across disciplinary divides by scholars, students, and professionals alike. PHILIP WEXLER, Professor, Hebrew University of Jerusalem; author of Symbolic Movement: Critique and Spirituality in Sociology of Education and Holy Sparks: Social Theory, Education and Religion.
Front Matter....Pages i-vii
Why this Book?....Pages 1-10
Doing Bricolage....Pages 11-21
Myths and Reality....Pages 23-32
Human Experience and Tarot Symbolism....Pages 33-47
Personality and Consciousness....Pages 49-60
Gilles Deleuze....Pages 61-71
Tarot and Projective Hypothesis....Pages 73-83
Stories Lives Tell....Pages 85-144
The Cultural Pedagogy of Tarot....Pages 145-155
Tarot and A New Science....Pages 157-168
Back Matter....Pages 169-189