ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Organizational Interoperability in E-Government: Lessons from 77 European Good-Practice Cases

دانلود کتاب قابلیت همکاری سازمانی در دولت الکترونیک: درس هایی از 77 مورد عملی خوب اروپایی

Organizational Interoperability in E-Government: Lessons from 77 European Good-Practice Cases

مشخصات کتاب

Organizational Interoperability in E-Government: Lessons from 77 European Good-Practice Cases

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 3642225012, 9783642225017 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 200 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب قابلیت همکاری سازمانی در دولت الکترونیک: درس هایی از 77 مورد عملی خوب اروپایی: نرم افزار کامپیوتر در پردازش داده های اداری، سیستم های اطلاعات تجاری، مدیریت عمومی، برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Organizational Interoperability in E-Government: Lessons from 77 European Good-Practice Cases به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قابلیت همکاری سازمانی در دولت الکترونیک: درس هایی از 77 مورد عملی خوب اروپایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قابلیت همکاری سازمانی در دولت الکترونیک: درس هایی از 77 مورد عملی خوب اروپایی



در جامعه تحقیقاتی دولت الکترونیک و همچنین در بسیاری از برنامه های ملی دولت الکترونیک، قابلیت همکاری به طور گسترده به عنوان یک عامل کلیدی در توسعه خدمات الکترونیکی موثر و جذاب دیده می شود. همچنین توافق وجود دارد که قابلیت همکاری نه تنها استانداردهای فنی و واسط ها را در بر می گیرد، بلکه شامل جنبه های سازمانی، قانونی و فرهنگی نیز می شود. چندین چارچوب قابلیت همکاری در سطوح ملی و بین‌المللی معرفی شده‌اند و توصیه‌هایی برای انطباق معماری‌های سازمانی در بخش عمومی ارائه شده است.

مشتر همه این رویکردها، رویه قیاسی از بالا به پایین آنهاست که این کار را انجام می‌دهد. به خوبی به دنیای واقعی پروژه های دولت الکترونیک متصل نیست. در مقابل، در این جلد، که مبتنی بر تحقیقات تجربی است، نویسندگان یک رویکرد استقرایی از پایین به بالا را برای مقابله با چالش‌های حاکمیت مرتبط با قابلیت همکاری معرفی می‌کنند. بر اساس موارد به اصطلاح "عملکرد خوب" از قابلیت همکاری در دولت الکترونیک، آنها مفاهیم و طبقه بندی هایی را استخراج می کنند که به کشف و ارزیابی شباهت ها و تفاوت های بین موارد کمک می کند. در نتیجه، آنها یک چارچوب مفهومی مبتنی بر تجربی را ارائه می‌کنند که گزینه‌های حاکمیت فناوری اطلاعات در مورد قابلیت همکاری در دولت را شرح می‌دهد. علاوه بر این، یافته‌های آنها ارزیابی انتقادی و بهبود سایر چارچوب‌های موجود را نیز ممکن می‌سازد.

با این کار، که کانون‌های موضوعی مختلف و همچنین پیش‌زمینه اروپایی و آمریکایی را ترکیب می‌کند، نویسندگان نتایج تجربی را در زمینه وسیع تری از بازتاب نظری و سیاسی. بنابراین، آن‌ها بینش‌هایی در مورد انتخاب‌های استراتژیک برای CIOها در دولت الکترونیک در سطح ملی یا منطقه‌ای، تجربیات و درس‌های آموخته‌شده برای مدیران و توسعه‌دهندگان در پروژه‌های دولت الکترونیک، و مجموعه عظیمی از داده‌های تجربی برای دانشمندان علوم اداری و سیاسی ارائه می‌دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In the e-government research community as well as in many national e-government programs, interoperability is widely seen as a key factor in developing effective and attractive e-services. There is also agreement that interoperability encompasses not only mere technical standards and interfaces, but also includes organizational, legal, and cultural aspects. Several interoperability frameworks have been introduced on national and international levels, and recommendations have been made for the adaptation of enterprise architectures in the public sector.

Common to all these approaches is their top-down deductive procedure, which does not connect very well to the real world of e-government projects. In contrast, in this volume, which is based on empirical research, the authors introduce a bottom-up inductive approach to deal with the challenges of interoperability-related governance. Based on so-called “good-practice” cases of interoperability in e-government, they derive concepts and classifications that help to uncover and assess similarities and differences between the cases. As a result, they present an empirically based conceptual framework that details the options for IT governance of interoperability in government. In addition, their findings also make it possible to critically assess and improve other existing frameworks.

With this work, which combines different thematic foci as well as a European and a US background the authors situate empirical results in the broader context of theoretical and political reflection. Thus they provide insights into strategic choices for CIOs in e-government at a national or regional level, experiences and lessons learned for managers and developers in e-government projects, and a huge set of empirical data for administrative and political scientists.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Introduction....Pages 1-15
Interoperability in Government....Pages 17-34
Review of Prominent IFs and the Need for Re-conceptualization....Pages 35-63
Selection and Classification of Case Studies....Pages 65-70
Interdependencies in E-Government and Their Interoperability Requirements....Pages 71-78
Wants and Needs When Pursuing Interoperability....Pages 79-84
Layers of Interoperability....Pages 85-96
Modes of Implementation of Interoperability....Pages 97-107
IT Governance of Collaboration for Interoperability....Pages 109-125
Strategic Choices for Setting Up Interoperable E-Government Services....Pages 127-133
Interoperability Beyond Interoperation....Pages 135-141
Conclusions and Outlook....Pages 143-145
Back Matter....Pages 147-185




نظرات کاربران