ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب ITF Round Tables Competitive Interaction between Airports, Airlines and High-Speed Rail (International Transport Forum Round Tables)

دانلود کتاب میزهای گرد ITF تعامل رقابتی بین فرودگاه ها، خطوط هوایی و راه آهن پرسرعت (میزهای گرد انجمن حمل و نقل بین المللی)

ITF Round Tables Competitive Interaction between Airports, Airlines and High-Speed Rail (International Transport Forum Round Tables)

مشخصات کتاب

ITF Round Tables Competitive Interaction between Airports, Airlines and High-Speed Rail (International Transport Forum Round Tables)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: International Transport Forum ITF Round Tables volume 145 
ISBN (شابک) : 9282102459, 9789282102466 
ناشر: OECD Publishing 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 212 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب ITF Round Tables Competitive Interaction between Airports, Airlines and High-Speed Rail (International Transport Forum Round Tables) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب میزهای گرد ITF تعامل رقابتی بین فرودگاه ها، خطوط هوایی و راه آهن پرسرعت (میزهای گرد انجمن حمل و نقل بین المللی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب میزهای گرد ITF تعامل رقابتی بین فرودگاه ها، خطوط هوایی و راه آهن پرسرعت (میزهای گرد انجمن حمل و نقل بین المللی)

چگونه فرودگاه ها باید تنظیم شوند تا قدرت بازار را مهار کنند؟ این جلسات میز گرد ابتدا بررسی می کند که آیا آنها اصلاً نیاز به تنظیم دارند یا خیر. این نتیجه می‌گیرد که چون مقررات ناگزیر ناقص و پرهزینه است، سیاست‌گذاران باید شرایطی را برای ایجاد رقابت بین فرودگاه‌ها در ترجیح مقررات جامع، در صورت امکان، ایجاد کنند. مقررات اقتصادی گاهی ضروری است، مانند زمانی که فرودگاه ها به شدت شلوغ هستند. رویه‌ها تعیین می‌کنند که کدام رویکردها احتمالاً بهترین کار را دارند و همچنین استراتژی‌های مدیریت انتشار گازهای گلخانه‌ای را ارزیابی می‌کنند. این نشان می‌دهد که اگرچه گنجاندن هوانوردی در یک طرح بازرگانی انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌تواند به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای به طور موثر در سراسر اقتصاد کمک کند، نباید انتظار داشت که کاهش عمده در انتشار CO2 در خود هوانوردی ایجاد کند. در نهایت، رویه‌ها شرایط اقتصادی را شناسایی می‌کنند که تحت آن راه‌آهن پرسرعت می‌تواند جایگزین رقابتی برای هوانوردی باشد، و ارتباط محدود راه‌آهن با کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از این بخش از بازار حمل‌ونقل را آشکار می‌کند. جدول محتوا: خلاصه بحث‌ها. رقابت فرودگاه‌ها در خطوط هوایی: تمرکز بر عملکرد فرودگاه و روابط عمودی فرودگاه-ایرلاین توسط Tae H. Oum (کانادا) و Xiaowen Fu (هنگ کنگ) - مقدمه - ساختار درآمد فرودگاه، مقررات و قیمت‌گذاری - قدرت بازار فرودگاه - تسلط بر فرودگاه و هاب خطوط هوایی حق بیمه، و پیامدها برای همکاری هواپیمایی-فرودگاه-رابطه عمودی فرودگاه-ایرلاین-خلاصه و نتیجه صنعت فرودگاه در یک محیط رقابتی: دیدگاه بریتانیا توسط دیوید استارکی (بریتانیا)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How should airports be regulated to contain market power? This round table proceedingsfirst examines whether they need to be regulated at all. It concludes that because regulation is inevitably imperfect and costly, policy makers should establish conditions for competition to emerge between airports in preference to comprehensive regulation, whenever possible. Economic regulation is sometimes necessary, such as when airports are heavily congested. proceedings determines which approaches are likely to work best and also assesses strategies for managing greenhouse gas emissions. It finds that although including aviation in an open emission trading scheme could help mitigate emissions efficiently across the economy, it should not be expected to produce major cuts in CO2-emissions in aviation itself. Finally ;proceedings identifies the economic conditions under which high-speed rail can provide a competitive substitute for aviation, revealing the limited relevance of rail to reducing greenhouse gas emissions from this part of the transport market.Table of Content :Summary of Discussions.Impacts of Airports on Airline Competition: Focus on Airport Performance and Airport-Airline Vertical Relations by Tae H. Oum (Canada) and Xiaowen Fu (Hong Kong)-Introduction-Airport Revenue Structure, Regulation and Pricing-Airport's Market Power-Airport Dominance and Airline Hub Premium, and Implications for Airline-Airport Co-operation-Airport-Airline Vertical Relationship-Summary and ConclusionThe Airport Industry in a Competitive Environment: A United Kingdom Perspective by David Starkie (United Kingdom)





نظرات کاربران