ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Reputation Management

دانلود کتاب مدیریت شهرت

Reputation Management

مشخصات کتاب

Reputation Management

دسته بندی: مدیریت
ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری: Management for Professionals 
ISBN (شابک) : 3642192653, 9783642192654 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 306 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت شهرت: است



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Reputation Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت شهرت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-vii
Front Matter....Pages 1-1
Corporate Reputation: An Introduction to a Complex Construct....Pages 3-16
Reputation Management....Pages 17-20
Front Matter....Pages 21-21
Overview....Pages 23-25
How to Approach Reputation....Pages 27-30
Reputation: A Sociological View....Pages 31-45
Identity, Image and Reputation....Pages 47-58
Corporate Branding and Corporate Reputation: Divided by a Shared Purpose?....Pages 59-73
Reputation in Relationships....Pages 75-88
Front Matter....Pages 89-89
Overview....Pages 91-92
How to Measure Reputation....Pages 93-98
Challenges in Measuring Corporate Reputation....Pages 99-110
Measuring Media Corporate Reputations....Pages 111-125
Reputation Management in Different Stakeholder Groups....Pages 127-149
Customer-Based Corporate Reputation: Introducing a New Segmentation Criterion....Pages 151-161
Financial Impacts of Corporate Reputation....Pages 163-178
Front Matter....Pages 179-179
Overview....Pages 181-182
How to Manage Reputation....Pages 183-188
Integrated Reputation Analysis at Daimler....Pages 189-200
Reputation Management at Coca-Cola and Beyond....Pages 201-214
Corporate Reputation and Stock Market Behavior....Pages 215-229
Front Matter....Pages 231-231
Overview....Pages 233-234
Future Trends of Corporate Reputation Management....Pages 235-238
Corporate Reputation Risk: Creating an Audit Trail....Pages 239-255
Corporate Responsibility Reporting Reloaded: The New ESG-Reporting Imperative....Pages 257-265
Personalization of Corporate Coverage....Pages 267-289
Back Matter....Pages 291-297




نظرات کاربران