ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Corporate Citizenship and New Governance: The Political Role of Corporations

دانلود کتاب شهروندی شرکتی و حاکمیت جدید: نقش سیاسی شرکت ها

Corporate Citizenship and New Governance: The Political Role of Corporations

مشخصات کتاب

Corporate Citizenship and New Governance: The Political Role of Corporations

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Studies in Economic Ethics and Philosophy 40 
ISBN (شابک) : 9789400716605, 9789400716612 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 199 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شهروندی شرکتی و حاکمیت جدید: نقش سیاسی شرکت ها: اخلاق، اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی، علوم سیاسی، علوم انسانی، عمومی، حقوق مالی/حقوق مالی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Corporate Citizenship and New Governance: The Political Role of Corporations به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شهروندی شرکتی و حاکمیت جدید: نقش سیاسی شرکت ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شهروندی شرکتی و حاکمیت جدید: نقش سیاسی شرکت ها



این جلد دیدگاه اخلاق تجاری را با رویکردهایی از مدیریت استراتژیک، اقتصاد، حقوق، علوم سیاسی و با تأملات فلسفی در مورد تئوری شهروندی شرکتی و حکمرانی جدید متحد می کند.

با توجه به بین المللی شدن اقتصاد و حرکت آزاد سرمایه، ابزارهای جدیدی برای هماهنگی سیاسی مورد نیاز است. این تغییرات اجتماعی باعث ایجاد دو چالش درهم تنیده شده در این کتاب می شود. اولین چالش به نقش و خودپنداره شرکت های تجاری به عنوان شهروندان شرکتی در جامعه مربوط می شود. انتظار می رود شرکت ها به طور فزاینده ای مسئولیت اجتماعی کمک به شکل دادن به چارچوب قوانین جهانی شدن را بر عهده بگیرند. چالش دوم به شکل مشارکت در فرآیندهای محلی، ملی و بین المللی حاکمیت اشاره دارد. برای مقابله معتبرتر و مؤثرتر با این چالش ها، بازیگران شرکتی هر چه بیشتر در فرآیندهای تنظیم قوانین همراه با سازمان های جامعه مدنی و دولت مشارکت می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This volume unites the perspective of business ethics with approaches from strategic management, economics, law, political science, and with philosophical reflections on the theory of Corporate Citizenship and New Governance.

In view of the internationalization of the economy and the free movement of capital, new instruments of political coordination are needed. These societal changes trigger the two closely intertwined challenges examined in this book. The first challenge relates to the role and the self-conceptualization of business firms as corporate citizens within society. Companies are increasingly expected to assume the social responsibility of helping to shape the rule-framework of globalization. The second challenge refers to the form of the engagement in local, national and international processes of governance. To more credibly and effectively tackle these challenges, corporate actors are ever more participating in rule-setting processes together with civil society organizations and the government.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-ix
Introduction: Corporate Citizenship and New Governance – The Political Role of Corporations....Pages 1-6
An Overview of Current Practice and Policy Relating to Business Activities and Human Rights: Some of the Implications for Corporate ‘Rule-Making’....Pages 7-17
Politicization of Companies? Empirical Evidence on Corporate Citizenship Activities in Europe....Pages 19-38
Corporate Citizenship and Private Regulatory Regimes: Understanding New Governance Roles and Functions....Pages 39-58
Corporate Citizenship as Organizational Integrity....Pages 59-90
The Social Case as a Business Case: Making Sense of Social Entrepreneurship from an Ordonomic Perspective....Pages 91-115
Morality as a Factor of Production: Moral Commitments as Strategic Risk Management....Pages 117-132
The Implications of the New Governance for Corporate Governance....Pages 133-146
D&O Deductibles as a New Standard of Responsible Governance....Pages 147-169
Competitive Markets, Corporate Firms, and New Governance—An Ordonomic Conceptualization....Pages 171-188
Back Matter....Pages 189-193




نظرات کاربران