ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Allgemeines Schuldrecht

دانلود کتاب قانون کلی تعهدات

Allgemeines Schuldrecht

مشخصات کتاب

Allgemeines Schuldrecht

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Enzyklopädie der Rechts- und Staatswissenschaft 
ISBN (شابک) : 9783642043246, 9783642043253 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 504 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب قانون کلی تعهدات: قانون مدنی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Allgemeines Schuldrecht به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قانون کلی تعهدات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قانون کلی تعهدات



این ادعا که قانون تعهدات لازم الاجرا در آلمان از کتاب دوم قانون مدنی آلمان ناشی می شود نادرست است، نه تنها به معنای بسیار سطحی که امور مدنی و به ویژه قراردادی نیز در قوانین دیگر تنظیم شده و شکل می گیرد. بر اساس الزامات اروپا دیدگاهی که بر متن قانون مدنی متمرکز است نیز نادرست است زیرا قوانین را نمی توان بدون شناخت زمینه ای که در آن به وجود آمده اند درک کرد. و این با قصد قانونگذار تمام نمی شود، بلکه بسیار فراتر از آن است: قانون مدنی بخشی از یک تحول حقوقی است که بیش از دو هزار سال است که در جریان است و از اوایل روم شروع شده و تا امروز ادامه دارد. قانون مدنی نه در نسخه 1900 خود و نه به شکلی که از طریق اصلاح قانون تعهدات در سال 2002 به خود گرفت، از سنت حقوق روم و بدون درک واقعی آن جدا نیست. این نه تنها در جایی که قواعد رومی فردی به عنوان مقررات طبیعی قوانین قانونی امروزی پذیرفته شده اند، تأثیر خود را ادامه می دهد، بلکه پایه و اساس مفاهیم جدیدی را تشکیل می دهد که قبل یا فقط در طول تدوین به عنوان مدل های متضاد با وضعیت حقوقی سنتی و که معنای آن اکنون از تقابل با مدل رومی در حال توسعه است. هدف این کتاب این است که این ارتباطات تاریخی و جاری را برای وکیل علاقه مند از نظر علمی یا عملی ملموس کند و در نتیجه هنگام تصمیم گیری در مورد مسائل مربوط به قانون تعهدات، چشم اندازهایی را برای او باز کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die Behauptung, das in Deutschland geltende Schuldrecht ergebe sich aus dem zweiten Buch des BGB, ist nicht nur in dem ganz oberflächlichen Sinn falsch, dass zivil- und insbesondere schuldrechtliche Sachverhalte auch in anderen Gesetzen geregelt und durch europäische Vorgaben geprägt sind. Unrichtig ist der auf den Text des BGB fokussierte Blick auch deshalb, weil Gesetze nicht ohne die Kenntnis ihres Entstehungszusammenhangs begriffen werden können. Und dieser erschöpft sich nicht in der Absicht des Gesetzgebers, sondern geht weit darüber hinaus: Das BGB ist Teil einer über zweitausendjährigen Rechtsentwicklung, die im frühen Rom ihren Anfang nahm und bis heute andauert. Weder in seiner Fassung von 1900 noch in der Gestalt, die es durch die Schuldrechtsreform von 2002 angenommen hat, ist das BGB von der Tradition des römischen Rechts isoliert und ohne dieses wirklich zu verstehen. Dieses wirkt nicht nur dort weiter, wo einzelne römische Regeln naturgetreu als Vorschriften des heutigen Gesetzesrechts übernommen worden sind, sondern bildet auch den Boden für neue Konzepte, die sich vor oder erst in der Kodifikation als Gegenmodelle zum überlieferten Rechtszustand herausgebildet haben und deren Sinn sich gerade aus dem Kontrast zum römischen Vorbild ergibt. Diese gleichermaßen historischen wie aktuellen Zusammenhänge für den wissenschaftlich oder praktisch interessierten Juristen greifbar zu machen und ihm so Perspektiven bei der Entscheidung schuldrechtlicher Fragen zu eröffnen ist das Anliegen dieses Buches.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-14
Grundlagen....Pages 1-23
Schuldverträge....Pages 25-124
Verpflichtung zur Leistung....Pages 125-249
Verpflichtung zum Schadensersatz....Pages 251-346
Erfüllung und Verfügung....Pages 347-419
Drittbeteiligung am Schuldverhältnis....Pages 421-480
Back Matter....Pages 481-496




نظرات کاربران