دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1st
نویسندگان: Gillian R. Overing
سری:
ISBN (شابک) : 0809315637, 9780585029627
ناشر: Southern Illinois University Press
سال نشر: 1990
تعداد صفحات: 169
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 868 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Language, Sign and Gender in Beowulf به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب زبان ، ورود به سیستم و جنسیت در Beowulf نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
نه کتابی در مورد معنای بیولف، بلکه در مورد معنای آن، و نحوه مشارکت خواننده در فرآیند ساخت معنا. هدف اصلی اورینگ این است که شعر را با شرایط خاص خود مورد خطاب قرار دهد، ردیابی و توسعه یک استراتژی تفسیری مطابق با وسعت آن باشد. تفاوت. ساختار محرمانه بئوولف تکرارهای چرخهای و تقاطعهای طرحدار مضامین را توصیف میکند که چشمانداز خطی را مخدوش میکند و در عوض عدم تفکیک و پویایی بازی آزاد ساختارشکنی عناصر متنی را پیشنهاد میکند. روشهایی که متن از طریق آن خواننده را \"صحبت میکند\". فصل 2 یک استراتژی نشانهشناختی تعاملی را در تلاش برای توصیف یک رابطه همشکل بین شعر و خواننده، بین متن و خود ایجاد میکند. فصل 3 مفاهیم متن و خود را بهعنوان کارکردهای پیچیدهتر یا صورتبندیهای میل مطرح میکند، و بنابراین استدلالهای دو فصل قبل را پیچیدهتر و بسط میدهد. فصل آخر به بررسی موضوع میل در شعر و تا حدی میل در خواننده می پردازد (تا جایی که ممکن است به طور مشروع اینها از یکدیگر متمایز باشند).
Not a book about what Beowulf means but how it means, and how the reader participates in the process of meaning construction.Overing’s primary aim is to address the poem on its own terms, to trace and develop an interpretive strategy consonant with the extent of its difference. Beowulf’s arcane structure describes cyclical repetitions and patterned intersections of themes which baffle a linear perspective, and suggest instead the irresolution and dynamism of the deconstructionist free play of textual elements.Chapter 1 posits the self/reader as a function of the text/language, examining the ways in which the text "speaks" the reader. Chapter 2 develops an interactive semiotic strategy in an attempt to describe an isomorphic relation between poem and reader, between text and self. Chapter 3 addresses the notions of text and self as more complex functions or formulations of desire, and thus complicates and expands the arguments of the two preceding chapters. The final chapter examines the issue of desire in the poem, and, to a lesser extent, desire in the reader (insofar as these may legitimately be viewed as distinct from each other).