ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Values Pedagogy and Student Achievement: Contemporary Research Evidence

دانلود کتاب ارزشهای آموزشی و پیشرفت دانش آموزان: شواهد پژوهشی معاصر

Values Pedagogy and Student Achievement: Contemporary Research Evidence

مشخصات کتاب

Values Pedagogy and Student Achievement: Contemporary Research Evidence

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789400715622, 9789400715639 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 251 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارزشهای آموزشی و پیشرفت دانش آموزان: شواهد پژوهشی معاصر: فلسفه آموزشی، یادگیری و آموزش، تدریس و تربیت معلم، سیاست آموزشی و سیاست



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Values Pedagogy and Student Achievement: Contemporary Research Evidence به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارزشهای آموزشی و پیشرفت دانش آموزان: شواهد پژوهشی معاصر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارزشهای آموزشی و پیشرفت دانش آموزان: شواهد پژوهشی معاصر



زیر وزن ترکیبی از نیروها، بسیاری از پارادایم‌های قدیمی‌تر یادگیری در زمان ما زیر سؤال رفته‌اند. از جمله تحقیقات به روز شده ای که چنین انتقادی را برانگیخته است، پژوهشی است که مستقیماً به آموزش مؤثر می پردازد، و به وضوح تأثیرات افزایش یافته بر یادگیری را هنگامی که به عنوان یک شرکت توسعه ای کل نگر مورد بررسی قرار می گیرد و نه صرفاً به محتوا، تکنیک و نتایج قابل اندازه گیری مربوط می شود، نشان می دهد. این تحقیق شامل حجم‌هایی از شواهد تجربی و تحلیل مفهومی از سراسر جهان است که به تفکیک ناپذیری ارزش‌ها اشاره می‌کند که در قلب آن دسته از شیوه‌های آموزشی خوب قرار دارند که از گونه‌ای از پیشرفت‌های دانش‌آموزی حمایت و تسهیل می‌کنند که واقعاً شانس زندگی را تغییر می‌دهد. دانش آموزان. این تحقیق نشان می‌دهد که ترکیبی از محیط‌های یادگیری غنی از ارزش‌ها و گفتمان ارزش‌ها (یعنی کل‌گرایی آموزش ضمنی و صریح) دارای پتانسیل تأثیرگذاری مثبت بر نتایج یادگیری است، به ویژه برای کسانی که احتمال شکست بدون چنین مداخله آموزشی وجود دارد. ارزش‌های آموزشی و پیشرفت دانش‌آموز - شواهد پژوهشی معاصر این حجم از شواهد و تحلیل‌ها را آشکار می‌کند، بررسی می‌کند و ارزیابی می‌کند، و ارتباط آن‌ها با پیشرفت دانش‌آموزان را نشان می‌دهد، موضوع آزاردهنده‌ای که در قلب همه چیزهایی قرار دارد که آموزش و پرورش در آن نقش دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Under the weight of a combination of forces, many of the older paradigms of learning are being questioned in our time. Among the updated research that elicits such critique is that which deals directly with effective pedagogy, clearly illustrating the enhanced effects on learning when it is dealt with as a holistic developmental enterprise rather than one concerned solely with content, technique and measurable outcomes. This research includes volumes of empirical evidence and conceptual analysis from across the globe that point to the inextricability of values as lying at the heart of those forms of good practice pedagogy that support and facilitate the species of student achievement that truly does transform the life chances of students. This research indicates that the combination of values rich learning environments and values discourse (that is, the holism of implicit and explicit pedagogy) has potential for positive influence on learning outcomes, most markedly for those deemed likely to fail without such pedagogical intervention. Values Pedagogy and Student Achievement - Contemporary Research Evidence uncovers, explores and appraises those volumes of evidence and analysis, illustrating their pertinence to student achievement, the vexed issue that lies at the heart of all for which education stands.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-1
Values and Good Practice Pedagogy....Pages 1-20
History and Philosophy of Values and Virtues....Pages 21-39
Values and the Sciences....Pages 41-60
Values and Wellbeing....Pages 61-82
Values and the Curriculum....Pages 83-107
Values and Personal Integrity....Pages 109-133
Values and Social Engagement....Pages 135-154
Values and Behaviour....Pages 155-177
Values Pedagogy and Academic Diligence....Pages 179-194
Values Pedagogy and Teacher Education....Pages 195-211
The Ambience and Discourse of Values Pedagogy....Pages 213-233
Back Matter....Pages 230-230




نظرات کاربران