ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Consort Music of William Lawes, 1602-1645 (Music in Britain, 1600-1900)

دانلود کتاب موسیقی همسر ویلیام لاوز، 1602-1645 (موسیقی در بریتانیا، 1600-1900)

The Consort Music of William Lawes, 1602-1645 (Music in Britain, 1600-1900)

مشخصات کتاب

The Consort Music of William Lawes, 1602-1645 (Music in Britain, 1600-1900)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Music in Britain, 1600-1900 
ISBN (شابک) : 0954680979, 9780954680978 
ناشر: Boydell Press 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 376 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب The Consort Music of William Lawes, 1602-1645 (Music in Britain, 1600-1900) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب موسیقی همسر ویلیام لاوز، 1602-1645 (موسیقی در بریتانیا، 1600-1900) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب موسیقی همسر ویلیام لاوز، 1602-1645 (موسیقی در بریتانیا، 1600-1900)

ویلیام لاوز یکی از بهترین آهنگسازان انگلیسی اوایل قرن هفدهم است. او در سال 1602 در سالزبری متولد شد و در اوایل دهه 1630 به شهرت رسید. در سال 1635 او در میان نخبگان موسیقی خصوصی چارلز یکم ("لوت ها، ویول ها و صداها") جایگاهی معتبر به دست آورد. با شروع جنگ داخلی در سال 1642، لاوز در حمایت از پادشاه اسلحه گرفت. او در جریان محاصره چستر در سپتامبر 1645 درگذشت. این کتاب به سه بخش تقسیم شده است. اولی بررسی زمینه ای موسیقی در دربار چارلز اول است، با اشاره ای خاص به گروه مخفیانه موسیقیدانان معروف به "لوت، ویول و صدا". به نظر می رسد که بسیاری از موسیقی های همسر لاوز برای اجرای این گروه نوشته شده باشد. بقیه کتاب به آهنگساز ویلیام لاوز می پردازد. بخش دوم مطالعه دقیق منابع خودنویس لاوز است: اولین در نوع خود. این شامل 62 تصویر فاکس سیاه و سفید، و فهرست کاملی از تمام خودکارها است، و تحقیقات جدید پیشگامانه ای را در مورد دست نویسندگان لاوز، منابع و کارکردهای آنها، و شواهد جدیدی برای گاهشماری آنها ارائه می دهد. بخش سوم شامل شش فصل در مورد موسیقی همسر لاوز است. در این فصل موضوعات مختلفی از جمله گاه‌شماری، روند آهنگسازی لاوز و رابطه بین موسیقی لاوز و زمینه دادگاهی که از آن برخاسته است، بررسی می‌شود. این کتاب برای محققانی که در دوره مدرن اولیه بر روی موسیقی انگلیسی کار می کنند، اما همچنین برای کسانی که علاقه مند به مطالعات منبع، فرآیند آهنگسازی و عملکرد موسیقی در دربار مدرن اولیه هستند، جالب خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

William Lawes is arguably one of the finest English composers of the early seventeenth century. Born in Salisbury in 1602, he rose to prominence in the early 1630s; in 1635 he gained a prestigious post among the elite private musicians of Charles I (the 'Lutes, Viols and Voices'). With the outbreak of civil war in 1642, Lawes took arms in support of the king; he died during the Siege of Chester in September 1645. This book is divided into three sections. The first is a contextual examination of music at the court of Charles I, with specific reference to the arcane group of musicians known as the 'Lutes, Viols and Voices'; much of Lawes's surviving consort music appears to have been written for performance of this group. The remainder of the book deals with William Lawes the composer. The second section is a detailed study of Lawes's autograph sources: the first of its kind. It includes 62 black and white facsimile images, and complete inventories of all the autographs, and presents ground-breaking new research into Lawes's scribal hand, the sources and their functions, and new evidence for their chronology. The third section comprises six chapters on Lawes's consort music; in these chapters various topics are examined, such as chronology, Lawes's compositional process, and the relationship between Lawes's music and the court context from which it arose. This book will be of interest to scholars working on English music in the Early Modern period, but also to those interested in source studies, compositional process and the function of music in the Early Modern court.





نظرات کاربران