مشخصات کتاب
Simply marketing communications
ویرایش: 1
نویسندگان: Chris Fill
سری:
ISBN (شابک) : 9780273704058, 0273704052
ناشر: Financial Times Prentice Hall
سال نشر: 2006
تعداد صفحات: 435
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 30 مگابایت
قیمت کتاب (تومان) : 38,000
میانگین امتیاز به این کتاب :
تعداد امتیاز دهندگان : 18
در صورت تبدیل فایل کتاب Simply marketing communications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب به سادگی ارتباطات بازاریابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
توضیحاتی در مورد کتاب به سادگی ارتباطات بازاریابی
این عنوان به دنبال ارائه یک ارزیابی سازگار مناسب از دنیای
همیشه در حال گسترش ارتباطات بازاریابی است. دو موضوع اصلی که در
متن مطرح می شود، به بازاریابی رابطه مند و ارتباطات یکپارچه
مربوط می شود.
محتوا: مطالب مختصر قسمت 1 مقدمه فصل 1 ارتباطات بازاریابی: مقدمه
فصل 2 ارتباطات: نظریه، تعامل و افراد فصل 3 مخاطبان: رفتار ,
نگرش ها و تصمیم گیری قسمت 1 خلاصه: بررسی سوالات و تمرین ها
موارد و سوالات قسمت 2 مدیریت ارتباطات بازاریابی فصل 4 استراتژی:
رویکردها، ادغام و برنامه ریزی فصل 5 مخاطبان هدف: تقسیم بندی،
هدف گذاری، موقعیت یابی و اهداف فصل 6 استفاده از فناوری: دامنه،
کاربردها و وب سایت ها قسمت 2 خلاصه: بررسی سوالات و تمرین ها
موارد و سوالات قسمت 3 عناصر ترکیب ارتباطات بازاریابی فصل 7
تبلیغات: چارچوب ها، پیام ها و ارزیابی فصل 8 رسانه: سنتی،
دیجیتال و برنامه ریزی فصل 9 ارتقای فروش: اصول، تکنیک ها و
ارزیابی فصل دهم روابط عمومی: رویکردها، حمایت مالی و ارزیابی فصل
11 بازاریابی مستقیم، فروش و ارزیابی شخصی قسمت 3 خلاصه: بررسی
سوالات و تمرینات موارد و سوالات بخش 4 صنعت، روابط و عملیات فصل
12 روابط: ارزش، کارکنان، اعتماد فصل 13 سهامداران: کانال ها، کسب
و کار -تجارت و ارتباطات بین المللی فصل 14 صنعت: ساختار، بودجه،
پاداش و مقررات فصل 15 عملیات آژانس: انتخاب، پرسنل و تمرین قسمت
4 خلاصه: بررسی سوالات و تمرینات موارد و سوالات
چکیده:
بینشی از مفاهیم اصلی ارتباطات بازاریابی ارائه می دهد. این
کتاب مضامین، نظریهها و موضوعات اساسی را که دانشآموزان هنگام
کشف ارتباطات بازاریابی با آنها مواجه میشوند، ارائه میکند.
این کتاب برای
دانشآموزانی طراحی شده است که هم در مقاطع کوتاهتر، هم
ماژولهای مقدماتی و هم در سطح حرفهای مطالعه میکنند. برنامه
ها. بیشتر
بخوانید...
توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی
This title seeks to provide a suitably consistant appraisal of
the ever-expanding world of marketing communications. The two
main themes running through the text concern relationship
marketing and integrated communications.
Content: Brief Contents Part 1 Introduction Chapter 1 Marketing
Communications: an introduction Chapter 2 Communication:
theory, interactivity and people Chapter 3 Audiences:
behaviour, attitudes and decision making Part 1 Summary: Review
Questions and Exercises Cases and Questions Part 2 Managing
Marketing Communications Chapter 4 Strategy: approaches,
integration and planning Chapter 5 Targeting Audiences:
segmentation, targeting, positioning and objectives Chapter 6
Using Technology: scope, applications and web sites Part 2
Summary: Review Questions and Exercises Cases and Questions
Part 3 Elements of the Marketing Communication Mix Chapter 7
Advertising: frameworks, messages and evaluation Chapter 8
Media: traditional, digital and planning Chapter 9 Sales
Promotion: principles, techniques and evaluation Chapter 10
Public Relations: approaches, sponsorship and evaluation
Chapter 11 Direct Marketing, Personal Selling and evaluation
Part 3 Summary: Review Questions and Exercises Cases and
Questions Part 4 Industry, Relationships and Operations Chapter
12 Relationships: value, employees, trust Chapter 13
Stakeholders: channels, business-to-business and international
communications Chapter 14 The Industry: structure, budgets,
remuneration and regulation Chapter 15 Agency Operations:
selection, personnel and practice Part 4 Summary: Review
Questions and Exercises Cases and Questions
Abstract:
Provides an insight to the core concepts of Marketing
Communications. This book sets out the essential themes,
theories and topics which students encounter as they explore
Marketing Communications. It is designed for students
studying both shorter, introductory modules and professional
level programmes. Read more...
نظرات کاربران