ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Simply marketing communications

دانلود کتاب به سادگی ارتباطات بازاریابی

Simply marketing communications

مشخصات کتاب

Simply marketing communications

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780273704058, 0273704052 
ناشر: Financial Times Prentice Hall 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 435 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 30 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Simply marketing communications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب به سادگی ارتباطات بازاریابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب به سادگی ارتباطات بازاریابی

این عنوان به دنبال ارائه یک ارزیابی سازگار مناسب از دنیای همیشه در حال گسترش ارتباطات بازاریابی است. دو موضوع اصلی که در متن مطرح می شود، به بازاریابی رابطه مند و ارتباطات یکپارچه مربوط می شود.
محتوا: مطالب مختصر قسمت 1 مقدمه فصل 1 ارتباطات بازاریابی: مقدمه فصل 2 ارتباطات: نظریه، تعامل و افراد فصل 3 مخاطبان: رفتار , نگرش ها و تصمیم گیری قسمت 1 خلاصه: بررسی سوالات و تمرین ها موارد و سوالات قسمت 2 مدیریت ارتباطات بازاریابی فصل 4 استراتژی: رویکردها، ادغام و برنامه ریزی فصل 5 مخاطبان هدف: تقسیم بندی، هدف گذاری، موقعیت یابی و اهداف فصل 6 استفاده از فناوری: دامنه، کاربردها و وب سایت ها قسمت 2 خلاصه: بررسی سوالات و تمرین ها موارد و سوالات قسمت 3 عناصر ترکیب ارتباطات بازاریابی فصل 7 تبلیغات: چارچوب ها، پیام ها و ارزیابی فصل 8 رسانه: سنتی، دیجیتال و برنامه ریزی فصل 9 ارتقای فروش: اصول، تکنیک ها و ارزیابی فصل دهم روابط عمومی: رویکردها، حمایت مالی و ارزیابی فصل 11 بازاریابی مستقیم، فروش و ارزیابی شخصی قسمت 3 خلاصه: بررسی سوالات و تمرینات موارد و سوالات بخش 4 صنعت، روابط و عملیات فصل 12 روابط: ارزش، کارکنان، اعتماد فصل 13 سهامداران: کانال ها، کسب و کار -تجارت و ارتباطات بین المللی فصل 14 صنعت: ساختار، بودجه، پاداش و مقررات فصل 15 عملیات آژانس: انتخاب، پرسنل و تمرین قسمت 4 خلاصه: بررسی سوالات و تمرینات موارد و سوالات
چکیده:
بینشی از مفاهیم اصلی ارتباطات بازاریابی ارائه می دهد. این کتاب مضامین، نظریه‌ها و موضوعات اساسی را که دانش‌آموزان هنگام کشف ارتباطات بازاریابی با آن‌ها مواجه می‌شوند، ارائه می‌کند. این کتاب برای دانش‌آموزانی طراحی شده است که هم در مقاطع کوتاه‌تر، هم ماژول‌های مقدماتی و هم در سطح حرفه‌ای مطالعه می‌کنند. برنامه ها. بیشتر بخوانید...

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This title seeks to provide a suitably consistant appraisal of the ever-expanding world of marketing communications. The two main themes running through the text concern relationship marketing and integrated communications.
Content: Brief Contents Part 1 Introduction Chapter 1 Marketing Communications: an introduction Chapter 2 Communication: theory, interactivity and people Chapter 3 Audiences: behaviour, attitudes and decision making Part 1 Summary: Review Questions and Exercises Cases and Questions Part 2 Managing Marketing Communications Chapter 4 Strategy: approaches, integration and planning Chapter 5 Targeting Audiences: segmentation, targeting, positioning and objectives Chapter 6 Using Technology: scope, applications and web sites Part 2 Summary: Review Questions and Exercises Cases and Questions Part 3 Elements of the Marketing Communication Mix Chapter 7 Advertising: frameworks, messages and evaluation Chapter 8 Media: traditional, digital and planning Chapter 9 Sales Promotion: principles, techniques and evaluation Chapter 10 Public Relations: approaches, sponsorship and evaluation Chapter 11 Direct Marketing, Personal Selling and evaluation Part 3 Summary: Review Questions and Exercises Cases and Questions Part 4 Industry, Relationships and Operations Chapter 12 Relationships: value, employees, trust Chapter 13 Stakeholders: channels, business-to-business and international communications Chapter 14 The Industry: structure, budgets, remuneration and regulation Chapter 15 Agency Operations: selection, personnel and practice Part 4 Summary: Review Questions and Exercises Cases and Questions
Abstract:
Provides an insight to the core concepts of Marketing Communications. This book sets out the essential themes, theories and topics which students encounter as they explore Marketing Communications. It is designed for students studying both shorter, introductory modules and professional level programmes. Read more...




نظرات کاربران