ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Young Children with Special Needs

دانلود کتاب کودکان خردسال با نیازهای ویژه

Young Children with Special Needs

مشخصات کتاب

Young Children with Special Needs

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1401860826, 1408031655 
ناشر: Wadsworth Publishing 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 421 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Young Children with Special Needs به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کودکان خردسال با نیازهای ویژه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کودکان خردسال با نیازهای ویژه

این کتاب مقدمه ای گسترده برای سیاست ها، برنامه ها، شیوه ها و خدمات آموزشی مناسب برای نوزادان، کودکان نوپا و پیش دبستانی هایی که تاخیر و ناتوانی را نشان می دهند، ارائه می دهد. همچنین یک کار استثنایی برای پرداختن به موضوع جوانانی که به عنوان در معرض خطر مشکلات آینده در یادگیری و رشد هستند، انجام می دهد. از طریق انبوهی از تکنیک های یادگیری اثبات شده و منابع مرتبط اضافی، دانش آموزان به طور کامل مبانی نظری و فلسفی مهم را در خدمت به کودکانی که یادگیری آنها با تاخیر انجام می شود، درک خواهند کرد. این مبانی شامل، اما نه محدود به تصمیم گیری مبتنی بر تحقیق، شیوه های مناسب رشدی و فردی، نگاه جامع به کودکان خردسال و خانواده های آنها، حساسیت و شایستگی فرهنگی، و مداخلات مبتنی بر فعالیت است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book offers a broad introduction to educational policies, programs, practices, and services appropriate to infants, toddlers, and pre-schoolers who exhibit delays and disabilities. It also does an exceptional job of addressing the issue of youngsters who are recognized as being at-risk for future problems in learning and development. Through a host of proven learning techniques and additional related resources, students will come to fully understand important theoretical and philosophical foundations in serving children whose learning is delayed. These foundations include, but are not limited to, research-based decision making, developmentally and individually appropriate practices, a holistic view of young children and their families, cultural sensitivity and competence, and activity-based interventions.





نظرات کاربران