ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mourning Sickness: Hegel and the French Revolution (Cultural Memory in the Present)

دانلود کتاب بیماری عزاداری: هگل و انقلاب فرانسه (حافظه فرهنگی در حال حاضر)

Mourning Sickness: Hegel and the French Revolution (Cultural Memory in the Present)

مشخصات کتاب

Mourning Sickness: Hegel and the French Revolution (Cultural Memory in the Present)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0804761272, 9780804761277 
ناشر: Stanford University Press 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 220 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Mourning Sickness: Hegel and the French Revolution (Cultural Memory in the Present) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بیماری عزاداری: هگل و انقلاب فرانسه (حافظه فرهنگی در حال حاضر) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بیماری عزاداری: هگل و انقلاب فرانسه (حافظه فرهنگی در حال حاضر)

این کتاب واکنش هگل به ترور انقلابی فرانسه و تأثیر آن بر آلمان را بررسی می کند. هگل مانند بسیاری از معاصران خود تحت تأثیر شباهت ظاهری میان تحولات سیاسی در فرانسه و تحولات فلسفی آلمانی قرار گرفت که توسط اصلاحات پروتستان آغاز شد و با ایده آلیسم آلمانی به اوج رسید. بسیاری از متفکران معتقد بودند که انقلاب سیاسی در آلمان غیرضروری است، زیرا این «انقلاب» فکری از آن پیشی گرفته بود. آلمان با گذر از فاجعه خود، قادر خواهد بود انرژی انقلاب را استخراج کند و رادیکالیسم خود را به فکر هدایت کند. هگل نیز به چنین استدلالی نزدیک می شود. اما او همچنین تجزیه و تحلیل قدرتمندی از چگونگی ایجاد این نوع تاریخ دست دوم در وهله اول ارائه می دهد و نشان می دهد که چه چیزی در معرض خطر است. این چیزی است که او را در میان معاصرانش به طور منحصر به فردی جالب می کند: او نشان می دهد که چگونه می توان یک فانتزی را به طور همزمان ساختارشکنی کرد و از آن لذت برد. بیماری سوگواری خوانشی جدیدی از هگل در پرتو نظریه های معاصر آسیب های تاریخی ارائه می دهد. این کتاب راه هایی را بررسی می کند که در آن رویدادهای مهم تاریخی به صورت نایب تجربه می شوند، و فانتزی هایی که ما برای درک آنها از آنها استفاده می کنیم. کومی هگل را با داغ ترین بحث های معاصر پیرامون فاجعه، شاهد، خاطره و نقش فرهنگ در شکل دادن به تجربه سیاسی در ارتباط می آورد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book explores Hegel's response to the French Revolutionary Terror and its impact on Germany. Like many of his contemporaries, Hegel was struck by the seeming parallel between the political upheaval in France and the upheaval in German philosophy inaugurated by the Protestant Reformation and brought to a climax by German Idealism. Many thinkers reasoned that a political revolution would be unnecessary in Germany, because this intellectual "revolution" had preempted it. Having already been through its own cataclysm, Germany would be able to extract the energy of the Revolution and channel its radicalism into thought. Hegel comes close to making such an argument too. But he also offers a powerful analysis of how this kind of secondhand history gets generated in the first place, and shows what is stake. This is what makes him uniquely interesting among his contemporaries: he demonstrates how a fantasy can be simultaneously deconstructed and enjoyed.Mourning Sickness provides a new reading of Hegel in the light of contemporary theories of historical trauma. It explores the ways in which major historical events are experienced vicariously, and the fantasies we use to make sense of them. Comay brings Hegel into relation with the most burning contemporary discussions around catastrophe, witness, memory, and the role of culture in shaping political experience.





نظرات کاربران