ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Tupolev Tu-16 Badger: Versatile Soviet Long-Range Bomber

دانلود کتاب توپولوف Tu-16 Badger: بمب افکن دوربرد شوروی همه کاره

Tupolev Tu-16 Badger: Versatile Soviet Long-Range Bomber

مشخصات کتاب

Tupolev Tu-16 Badger: Versatile Soviet Long-Range Bomber

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781857801771 
ناشر: Aerofax Midland Publishing Ltd. 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 161 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 160 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Tupolev Tu-16 Badger: Versatile Soviet Long-Range Bomber به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توپولوف Tu-16 Badger: بمب افکن دوربرد شوروی همه کاره نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب توپولوف Tu-16 Badger: بمب افکن دوربرد شوروی همه کاره

تأسیس ناتو نیاز ماشین جنگی شوروی را برای ایجاد یک جت بمب افکن سریع با قابلیت رسیدن به اهداف در سراسر اروپای غربی و مبارزه با گروه های ضربت حامل که نیروی دریایی ایالات متحده می توانست وزن خود را در سراسر جهان پرتاب کند، ایجاد کرد. Tu-16 اصلی که برای اولین بار در اواسط دهه 1950 پرواز کرد، در حدود 50 نسخه توسعه یافت که برای نقش های مختلف، از جمله بمب افکن های با قابلیت هسته ای، هواپیماهای حمله موشکی ضد کشتی، بمب افکن های اژدر و لایه های مین، انواع متعدد شناسایی و ECM، انواع مختلف استفاده شد. هواپیمای توسعه ای برای آزمایش موتورها، سیستم های اویونیک و سیستم های جدید. Tu-16 حتی به عنوان یک هواپیمای پستی سریع و یک هواپیمای تحقیقات آب و هوا/باران‌ساز کاربردهای غیرنظامی پیدا کرد! Badger، همانطور که در غرب بمب افکن شناخته می شد، به عنوان پایه ای برای اولین هواپیمای جت اتحاد جماهیر شوروی، Tu-104 بود. نزدیک به 1500 فروند Tu-16 ساخته شده در اتحاد جماهیر شوروی عامل مهمی در جلوگیری از رویارویی نظامی همه جانبه بین شرق و غرب بود. از اواسط دهه 1950 و تا دهه 1980، Badger یک تصویر معمولی در صفحات مطبوعات غربی بود و هر از چند گاهی گروه های دریایی غربی را زیر و رو می کرد. این نوع نیز سهم خود را از جنگ‌های داغ داشت و در جنگ شش روزه سال 1967 غسل تعمید آتش را گرفت. جدا از سه کارخانه در اتحاد جماهیر شوروی، Tu-16 تحت لیسانس در چین با نام H-6 و H-6 ساخته شد. همچنان در خدمت نیروی هوایی ارتش آزادیبخش خلق است. دیگر کاربران خارجی مصر، اندونزی و عراق بودند. تمام نسخه های شناخته شده شرح داده شده است و شرح کاملی از حرفه عملیاتی Tu-16 در اتحاد جماهیر شوروی و خارج از کشور در طول جنگ سرد و در روزهای پس از آن، زمانی که بسیاری از Badgers های زنده مانده به عنوان پهپادهای هدف مورد استفاده قرار گرفتند، ارائه شده است. این کتاب دارای بسیاری از عکس‌های منتشر نشده و فهرست دقیق تولید است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The establishment of NATO posed the need for the Soviet war machine to create a fast jet bomber capable of reaching targets throughout Western Europe and combatting the carrier task forces with which the US Navy could throw its weight around the world. The basic Tu-16 which first flew in the mid-1950s was developed into nearly 50 versions adopted for various roles, including nuclear-capable bombers, anti-shipping missile strike aircraft, torpedo-bombers and minelayers, numerous reconnaissance and ECM variants, assorted development aircraft for testing new engines, avionics and systems. The Tu-16 even found civil uses as a fast mailplane and a weather research/rainmaking aircraft! The Badger, as the bomber was known to the West, served as the basis for the Soviet Union's first jet airliner, the Tu-104. The nearly 1,500 Tu-16s built in the Soviet Union were an important factor in preventing all-out military confrontation between the East and the West. Since the mid-1950s and until the 1980s the Badger has been a regular picture on the pages of the Western press, snooping around Western naval groups every now and then. The type also had its share of 'hot' wars, getting its baptism of fire in the Six-Day War of 1967. Apart from three factories in the USSR, the Tu-16 was built under license in China as the H-6 and remains in service with the People's Liberation Army Air Force. Other foreign users were Egypt, Indonesia and Iraq. All known versions are described and a full account is given of the Tu-16's operational career in the USSR and abroad during the Cold War and in the days after that when many of the surviving Badgers were used as target drones. The book features many previously unpublished photos and a detailed production list.



فهرست مطالب

001......Page 1
002......Page 0
003......Page 2
004......Page 3
005......Page 4
006......Page 5
007......Page 6
008......Page 7
009......Page 8
010......Page 9
011......Page 10
012......Page 11
013......Page 12
014......Page 13
015......Page 14
016......Page 15
017......Page 16
018......Page 17
019......Page 18
020......Page 19
021......Page 20
022......Page 21
023......Page 22
024......Page 23
025......Page 24
026......Page 25
027......Page 26
028......Page 27
029......Page 28
030......Page 29
031......Page 30
032......Page 31
033......Page 32
034......Page 33
035......Page 34
036......Page 35
037......Page 36
038......Page 37
039......Page 38
040......Page 39
041......Page 40
042......Page 41
043......Page 42
044......Page 43
045......Page 44
046......Page 45
047......Page 46
048......Page 47
049......Page 48
050......Page 49
051......Page 50
052......Page 51
053......Page 52
054......Page 53
055......Page 54
056......Page 55
057......Page 56
058......Page 57
059......Page 58
060......Page 59
061......Page 60
062......Page 61
063......Page 62
064......Page 63
065......Page 64
066......Page 65
067......Page 66
068......Page 67
069......Page 68
070......Page 69
071......Page 70
072......Page 71
073......Page 72
074......Page 73
075......Page 74
076......Page 75
077......Page 76
078......Page 77
079......Page 78
080......Page 79
081......Page 80
082......Page 81
083......Page 82
084......Page 83
085......Page 84
086......Page 85
087......Page 86
088......Page 87
089......Page 88
090......Page 89
091......Page 90
092......Page 91
093......Page 92
094......Page 93
095......Page 94
096......Page 95
097......Page 96
098......Page 97
099......Page 98
100......Page 99
101......Page 100
102......Page 101
103......Page 102
104......Page 103
105......Page 104
106......Page 105
107......Page 106
108......Page 107
109......Page 108
110......Page 109
111......Page 110
112......Page 111
113......Page 112
114......Page 113
115......Page 114
116......Page 115
117......Page 116
118......Page 117
119......Page 118
120......Page 119
121......Page 120
122......Page 121
123......Page 122
124......Page 123
125......Page 124
126......Page 125
127......Page 126
128......Page 127
129......Page 128
130......Page 129
131......Page 130
132......Page 131
133......Page 132
134......Page 133
135......Page 134
136......Page 135
137......Page 136
138......Page 137
139......Page 138
140......Page 139
141......Page 140
142......Page 141
143......Page 142
144......Page 143
145......Page 144
146......Page 145
147......Page 146
148......Page 147
149......Page 148
150......Page 149
151......Page 150
152......Page 151
153......Page 152
154......Page 153
155......Page 154
156......Page 155
157......Page 156
158......Page 157
159......Page 158
160......Page 159
161......Page 160
162......Page 161




نظرات کاربران