ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Addressing the Unproductive Classroom Behaviours of Students with Special Needs

دانلود کتاب پرداختن به رفتارهای غیرمولد در کلاس دانش آموزان با نیازهای ویژه

Addressing the Unproductive Classroom Behaviours of Students with Special Needs

مشخصات کتاب

Addressing the Unproductive Classroom Behaviours of Students with Special Needs

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1849050503, 9780857003577 
ناشر: Jessica Kingsley Publishers 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 143 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 535 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Addressing the Unproductive Classroom Behaviours of Students with Special Needs به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پرداختن به رفتارهای غیرمولد در کلاس دانش آموزان با نیازهای ویژه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پرداختن به رفتارهای غیرمولد در کلاس دانش آموزان با نیازهای ویژه

*در فهرست نهایی جایزه NASEN 2011 «کتابی برای ارتقای توسعه حرفه‌ای»* برخی از رفتارهای کلاسی می‌تواند نشانه‌ای از یک ناتوانی یادگیری باشد. این کتاب به شما کمک می کند تا شاخص های بالقوه سندرم آسپرگر، نارساخوانی، دیسپراکسی، AD/HD، ناتوانی های جسمی و اختلالات گفتار و زبان را بشناسید. مزایای مداخلات مختلف را بررسی می کند. و راهبردهای عملی برای بهبود رفتار، مهارت های اجتماعی و عزت نفس دانش آموزان ارائه می دهد. این کتاب شامل موارد زیر است: - یک غربالگر ساده برای شناسایی اولیه ناتوانی های یادگیری خاص دانش آموز - یک ساختار کاربردی و ساده برای نظارت بر رفتارهای کلاس و ایجاد یک طرح رفتار فردی - استراتژی های معلم آزمایش شده و آزمایش شده برای مناطق مشترک مورد توجه. مانند مشکلات در انجام وظیفه، ناتوانی در کار بر روی وظایف گروهی و عدم درخواست کمک در صورت نیاز - نظریه های آموزشی کلیدی برای کمک به معلمان برای درک و تأثیرگذاری بر رفتارهای کلاس، و توسعه بیشتر مهارت های مدیریت کلاس برای پرداختن به رفتارهای دانش آموزان با نیازهای ویژه. این کتاب کاربردی و در دسترس یک بسته ابزار ضروری برای هماهنگ کنندگان نیازهای آموزشی ویژه، کارکنان پشتیبانی یادگیری و معلمان در مدارس ابتدایی و متوسطه است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

*Shortlisted for the 2011 NASEN Award 'Book to Promote Professional Development'* Certain classroom behaviours can signify an underlying learning disability. This book will help you recognise potential indicators of Asperger Syndrome, dyslexia, dyspraxia, AD/HD, physical disabilities and speech and language disorders; explores the benefits of different interventions; and offers practical strategies for improving pupils' behaviours, social skills and self-esteem. This book contains: - A simple-to-use screener for initial identification of a pupil's specific learning disability - A practical and simple structure for monitoring classroom behaviours and creating an Individual Behaviour Plan - Tried-and-tested teacher strategies for common areas of concern, such as problems staying on task, inability to work on group tasks and failure to seek help when needed - Key educational theories to help teachers understand and influence classroom behaviours, and further develop classroom management skills for addressing the behaviours of special needs pupils. This practical, accessible book is an essential tool kit for special educational needs coordinators, learning support staff and teachers in both primary and secondary schools.



فهرست مطالب

Addressing the UNPRODUCTIVE CLASSROOM BEHAVIOURS of STUDENTS WITH SPECIAL NEEDS......Page 4
Introduction......Page 10
PART 1 CLASSROOM BEHAVIOURS......Page 12
1 Classroom Behaviours and the Affective Domain......Page 14
2 The Characteristics of the Special Needs Identified as Most Prevalent......Page 16
3 The Classroom Behaviours List (CBL)......Page 29
4 The CBL Profiles for Each Special Need......Page 33
5 Other Disorders and Rare Disorders......Page 46
6 Eliminate the Obvious......Page 49
7 Using the Classroom Behaviours List (CBL)......Page 54
8 Common Behaviours across the Special Needs......Page 59
9 Strategies from Teachers for the Main Areas of Concern in Classroom Behaviours as Identified by the CBL......Page 61
10 The Benefits of Different Interventions......Page 72
11 The Pupils’ Own Views......Page 78
PART TWO SOME RELEVANT THEORIES......Page 86
12 Social Skills, Social Competence and Special Needs......Page 88
13 Multiple Intelligences......Page 95
14 Self-esteem and Self-concept......Page 98
15 Transactional Analysis......Page 102
16 Attributional Style......Page 117
17 Summing Up......Page 135
REFERENCES......Page 137
FURTHER READING......Page 139
RESOURCES AND USEFUL ORGANIZATIONS......Page 140
INDEX......Page 141




نظرات کاربران