ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Groundswell, Expanded and Revised Edition: Winning in a World Transformed by Social Technologies

دانلود کتاب نسخه Groundswell ، Expanded and Revised: برنده شدن در جهانی که توسط فن آوری های اجتماعی تغییر شکل یافته است

Groundswell, Expanded and Revised Edition: Winning in a World Transformed by Social Technologies

مشخصات کتاب

Groundswell, Expanded and Revised Edition: Winning in a World Transformed by Social Technologies

ویرایش: Expanded and Revised Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1422161986, 9781422161982 
ناشر: Harvard Business Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 26


در صورت تبدیل فایل کتاب Groundswell, Expanded and Revised Edition: Winning in a World Transformed by Social Technologies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نسخه Groundswell ، Expanded and Revised: برنده شدن در جهانی که توسط فن آوری های اجتماعی تغییر شکل یافته است نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نسخه Groundswell ، Expanded and Revised: برنده شدن در جهانی که توسط فن آوری های اجتماعی تغییر شکل یافته است

مدیران شرکت ها در تلاش برای مهار قدرت فناوری های اجتماعی هستند. توییتر، فیسبوک، وبلاگ‌ها، یوتیوب جایی هستند که مشتریان درباره محصولات و شرکت‌ها بحث می‌کنند، اخبار خود را می‌نویسند و معاملات خود را پیدا می‌کنند، اما چگونه می‌توانید این فعالیت‌ها را در تلاش‌های بازاریابی گسترده‌تر خود ادغام کنید؟ این یک موج غیرقابل توقف است که هر صنعتی را تحت تأثیر قرار می دهد - با این حال هنوز برای اکثر شرکت هایی که اکنون کارها را اداره می کنند کاملاً بیگانه است. وقتی مشتریانی که هرگز ملاقات نکرده اید محصولات شرکت شما را در انجمن های عمومی که هیچ تجربه یا تأثیری در آن ندارید رتبه بندی می کنند، شرکت شما آسیب پذیر است. . در Groundswell، جاش برنوف و شارلین لی توضیح می دهند که چگونه می توان این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد. در این نسخه به روز شده و توسعه یافته Groundswell، که شامل یک مقدمه و فصل های جدید در توییتر و ادغام رسانه های اجتماعی است، شما یاد خواهید گرفت که: · ارزیابی جدید فن‌آوری‌های اجتماعی در زمان ظهور؛ نحوه مشارکت گروه‌های مختلف مصرف‌کنندگان در عرصه‌های فناوری اجتماعی را تعیین کنید. فرآیندی چهار مرحله‌ای را برای تدوین استراتژی آینده خود اعمال کنید. فناوری‌های اجتماعی را در کسب‌وکار خود بسازید. تصویر


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Corporate executives struggle to harness the power of social technologies. Twitter, Facebook, blogs, YouTube are where customers discuss products and companies, write their own news, and find their own deals but how do you integrate these activities into your broader marketing efforts? It's an unstoppable groundswell that affects every industry -- yet it's still utterly foreign to most companies running things now.When consumers you've never met are rating your company's products in public forums with which you have no experience or influence, your company is vulnerable. In Groundswell, Josh Bernoff and Charlene Li explain how to turn this threat into an opportunity.In this updated and expanded edition of Groundswell, featuring an all new introduction and chapters on Twitter and social media integration, you'll learn to:· Evaluate new social technologies as they emerge· Determine how different groups of consumers are participating in social technology arenas· Apply a four-step process for formulating your future strategy· Build social technologies into your businessGroundswell is required reading for executives seeking to protect and strengthen their company's public image.





نظرات کاربران