ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Race and Curriculum: Music in Childhood Education

دانلود کتاب نژاد و برنامه درسی: موسیقی در آموزش دوران کودکی

Race and Curriculum: Music in Childhood Education

مشخصات کتاب

Race and Curriculum: Music in Childhood Education

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 023060840X, 9780230608405 
ناشر: Palgrave Macmillan 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 283 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Race and Curriculum: Music in Childhood Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نژاد و برنامه درسی: موسیقی در آموزش دوران کودکی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نژاد و برنامه درسی: موسیقی در آموزش دوران کودکی

این کتاب بر فرسایش کلی دانش‌آموزان آمریکایی آفریقایی تبار از برنامه‌های موسیقی مدرسه و مضحک آموزش دموکراتیک که نماد آن است تمرکز دارد. این یک "آناتومی" ترک تحصیل و یک تور در ابعاد کمتر شناخته شده برنامه درسی موسیقی را ترسیم می کند. گوستافسون با توصیف اینکه چگونه این رشته با زیبایی‌شناسی مرتبط با سفیدی درگیر شد، آموزش آواز، گوش دادن و حرکت بدن را در کلاس‌های موسیقی عمومی در همه سطوح بررسی می‌کند. چیزی که این تحقیق تاریخی را منحصر به فرد می کند، تمرکز آن بر بدن و پیوند دادن اصول آموزشی آن با پروژه های نژادپرستانه مانند مینسترلی، آزمایش های روان آکوستیک اولیه، و حرکات فرهنگ بدن است. این کتاب بررسی می‌کند که درک این تاریخ چگونه فضایی را برای تغییر بدون توسل به این نتیجه‌گیری تحریف‌شده و ساده مبنی بر نژادپرست بودن مدارس و معلمان موسیقی ایجاد می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book focuses on the near total attrition of African American students from school music programs and the travesty of democratic education that it symbolizes. It outlines an “anatomy” of dropping out and a tour through the music curriculum’s lesser-known dimensions. Describing how the field became entangled with aesthetics associated with whiteness, Gustafson examines the teaching of singing, listening, and bodily motion in general music classes on all levels. What makes this historical investigation unique is its focus on the body and its linking instructional principles to racialist projects such as minstrelsy, early psychoacoustic experiments, and body culture movements. This book considers how understanding this history makes a space for change without resorting to the simplistic, distorted conclusion that the schools and music teachers are racist.





نظرات کاربران