ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب An Old Creed for the New South: Proslavery Ideology and Historiography, 1865-1918

دانلود کتاب عقیده ای قدیمی برای جنوب جدید: ایدئولوژی و تاریخ نگاری پرورده گی، 1865-1918

An Old Creed for the New South: Proslavery Ideology and Historiography, 1865-1918

مشخصات کتاب

An Old Creed for the New South: Proslavery Ideology and Historiography, 1865-1918

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0809328445, 9780809328444 
ناشر: Southern Illinois University Press 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 340 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب An Old Creed for the New South: Proslavery Ideology and Historiography, 1865-1918 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب عقیده ای قدیمی برای جنوب جدید: ایدئولوژی و تاریخ نگاری پرورده گی، 1865-1918 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب عقیده ای قدیمی برای جنوب جدید: ایدئولوژی و تاریخ نگاری پرورده گی، 1865-1918

عقیده قدیمی برای جنوب جدید: ایدئولوژی و تاریخ‌نگاری طرفداری، 1865-1918، جزئیات بحث برده‌داری از جنگ داخلی تا جنگ جهانی اول را شرح می‌دهد. جان دیوید اسمیت، مورخ برنده جایزه، استدلال می‌کند که برده‌داری آمریکایی آفریقایی تبار استعاره‌ای برجسته از نحوه تفسیر آمریکایی‌ها از معاصر باقی مانده است. روابط نژادی چند دهه پس از جنگ داخلی اسمیت به طور گسترده از مقالات، کتاب ها، خاطرات روزانه، دست نوشته ها، روزنامه ها و سخنرانی های پس از جنگ استفاده می کند تا با این باور مقابله کند که بحث های مربوط به برده داری با رهایی به پایان رسیده است. پس از جنگ داخلی، آمریکایی‌ها هم در شمال و هم در جنوب به بحث در مورد شایستگی برده‌داری به‌عنوان یک سیستم کار، قانونی و آموزشی و به‌عنوان شیوه‌ای برای کنترل نژادی ادامه دادند. این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه سفیدپوستان جنوبی مدت‌ها پس از شکست کنفدراسیون، برده‌داری را به عنوان سودمند برای هر دو نژاد ادامه دادند. در طول بازسازی و پس از رستگاری، جنوبی‌ها به اصلاح ایده‌های برده‌داری ادامه دادند و در عین حال سیاه‌پوستان را تحت کنترل‌های جدید قانونی، فراقانونی و اجتماعی قرار دادند. عقیده قدیمی برای جنوب جدید، افکار نژادی قبل و بعد از جنگ داخلی را پیوند می‌دهد، تداوم تاریخی را نشان می‌دهد، و با قوانین سیاه و قوانین جیم کرو به روش‌های جدیدی برخورد می‌کند و این موضوعات مهم نژادی و قانونی را به تاریخ فکری و اجتماعی مرتبط می‌کند. اگرچه بسیاری از سیاه‌پوستان و برخی سفیدپوستان برده‌داری را به‌عنوان سرچشمه «مشکل سیاه‌پوستان» معاصر محکوم می‌کردند، اما بیشتر سفیدپوستان، از جمله مورخان اواخر قرن نوزدهم، از بحث برده‌داری «جدید» دفاع کردند. این مطالعه همچنین چگونگی نگاه اولریش بی فیلیپس مورخ و محققان عصر مترقی را به برده داری به عنوان عصر طلایی روابط نژادی آمریکا نشان می دهد و نشان می دهد که چگونه طیف وسیعی از آمریکایی های آفریقایی تبار، از جمله بوکر تی. واشنگتن و دبلیو ای بی دو بویس، به بحث برده داری پاسخ دادند. . اسمیت بر این باور است که چنین ایده‌هایی یک عقیده نژادی قدرتمند برای جنوب جنوبی ایجاد کردند. این بررسی برده‌داری سیاه‌پوستان در اذهان عمومی آمریکا - که شامل استدلال‌های برده‌های سابق، برده‌داران، کارگزاران دفتر آزادگان، رمان‌نویسان و مقاله‌نویسان می‌شود- نشان می‌دهد که ایدئولوژی برده‌داری بر تفکر نژادی در میان سفیدپوستان جنوبی و اکثر سفیدپوستان شمالی در پنج دهه پس از جنگ داخلی


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

An Old Creed for the New South:Proslavery Ideology and Historiography, 1865–1918 details the slavery debate from the Civil War through World War I. Award-winning historian John David Smith argues that African American slavery remained a salient metaphor for how Americans interpreted contemporary race relations decades after the Civil War. Smith draws extensively on postwar articles, books, diaries, manuscripts, newspapers, and speeches to counter the belief that debates over slavery ended with emancipation. After the Civil War, Americans in both the North and the South continued to debate slavery’s merits as a labor, legal, and educational system and as a mode of racial control. The study details how white Southerners continued to tout slavery as beneficial for both races long after Confederate defeat. During Reconstruction and after Redemption, Southerners continued to refine proslavery ideas while subjecting blacks to new legal, extralegal, and social controls. An Old Creed for the New South links pre– and post–Civil War racial thought, showing historical continuity, and treats the Black Codes and the Jim Crow laws in new ways, connecting these important racial and legal themes to intellectual and social history. Although many blacks and some whites denounced slavery as the source of the contemporary “Negro problem,” most whites, including late nineteenth-century historians, championed a “new” proslavery argument. The study also traces how historian Ulrich B. Phillips and Progressive Era scholars looked at slavery as a golden age of American race relations and shows how a broad range of African Americans, including Booker T. Washington and W. E. B. Du Bois, responded to the proslavery argument. Such ideas, Smith posits, provided a powerful racial creed for the New South. This examination of black slavery in the American public mind—which includes the arguments of former slaves, slaveholders, Freedmen\'s Bureau agents, novelists, and essayists—demonstrates that proslavery ideology dominated racial thought among white southerners, and most white northerners, in the five decades following the Civil War.



فهرست مطالب

Contents\n......Page 6
Preface......Page 8
Acknowledgments......Page 20
Introduction......Page 26
Part One......Page 38
1. Emancipation and the Origins of the New Proslavery Argument......Page 40
2. Reconstruction and the Fashioning of the New Proslavery Argument......Page 64
3. Antislavery Thought from Reconstruction to Reconciliation......Page 92
Part Two......Page 124
4. The Nationalist Historians and the Continuance of the Abolitionist Tradition......Page 126
5. The Study of Slavery at Johns Hopkins......Page 160
6. Institutional Studies of Slavery......Page 186
7. A Different View of Slavery......Page 220
8. American Negro Slavery......Page 262
Conclusion......Page 308
Select Bibliography......Page 318
Index......Page 324
Author Bio......Page 338




نظرات کاربران