ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Anthropology and the Racial Politics of Culture

دانلود کتاب انسان شناسی و سیاست نژادی فرهنگ

Anthropology and the Racial Politics of Culture

مشخصات کتاب

Anthropology and the Racial Politics of Culture

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0822346982, 9780822346982 
ناشر: Duke University Press Books 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 293 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Anthropology and the Racial Politics of Culture به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انسان شناسی و سیاست نژادی فرهنگ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انسان شناسی و سیاست نژادی فرهنگ

در اواخر قرن نوزدهم، اگر قوم شناسان در ایالات متحده فرهنگ آمریکایی آفریقایی تبار را به رسمیت می شناختند، اغلب آن را چیزی می دانستند که باید بر آن غلبه کرد و پشت سر گذاشت. در همان زمان، آنها متعهد به نجات فرهنگ "ناپدید شدن" بومیان آمریکا با نظارت بر اشیا، شیوه های روایت و ضبط زبان بودند. لی دی بیکر در کتاب انسان شناسی و سیاست نژادی فرهنگ، نظریه های نژاد و فرهنگ را که توسط انسان شناسان آمریکایی در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم ایجاد شده بود، بررسی می کند. او نقشی را که قوم شناسان در ایجاد یک سیاست نژادی فرهنگی ایفا کردند که در آن سرخپوستان دارای فرهنگی شایسته حفظ و نمایش بودند در حالی که آمریکایی های آفریقایی تبار این کار را انجام نمی دادند. بیکر استدلال می کند که مفهوم فرهنگ توسط قوم شناسان برای درک زبان ها و آداب و رسوم سرخپوستان آمریکایی توسعه یافته است. قرن نوزدهم اساس مفهوم انسان‌شناختی نژاد را تشکیل داد که در نهایت برای مقابله با «مشکل سیاه‌پوستان» در قرن بیستم مورد استفاده قرار گرفت. بیکر در حالی که پیامدهای رویکردهای مختلف مردم‌شناسی را در مورد آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار و بومیان آمریکایی و نظریه‌های متفاوت اما همپوشانی نژاد و فرهنگ در این زمینه بررسی می‌کند، به کار انسان‌شناسان و قوم‌شناسان برجسته، از جمله جیمز مونی جونیور، فردریک دبلیو پاتنم، می‌پردازد. دانیل جی. برینتون و فرانتس بواس. تحلیل او نه تنها مجامع علمی، مجلات، موزه‌ها و دانشگاه‌ها، بلکه توسعه جامعه‌شناسی در ایالات متحده، فعالان و روشنفکران آمریکایی آفریقایی‌تبار و بومیان آمریکا، بشردوستانه، رسانه‌ها و نهادهای دولتی از دفتر هند را نیز در نظر می‌گیرد. امور به دیوان عالی کشور بیکر در کتاب «انسان‌شناسی و سیاست نژادی فرهنگ» می‌گوید که چگونه انسان‌شناسی به ایده‌های مربوط به نژاد و فرهنگ در ایالات متحده پاسخ داده و به شکل‌گیری ایده‌هایی در مورد نژاد و فرهنگ در ایالات متحده کمک کرده است، و چگونه ایده‌های آن برای اهداف بسیار متفاوت تخصیص داده شده است (و سوءاستفاده شده است).


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In the late nineteenth century, if ethnologists in the United States recognized African American culture, they often perceived it as something to be overcome and left behind. At the same time, they were committed to salvaging “disappearing” Native American culture by curating objects, narrating practices, and recording languages. In Anthropology and the Racial Politics of Culture, Lee D. Baker examines theories of race and culture developed by American anthropologists during the late nineteenth century and early twentieth. He investigates the role that ethnologists played in creating a racial politics of culture in which Indians had a culture worthy of preservation and exhibition while African Americans did not.Baker argues that the concept of culture developed by ethnologists to understand American Indian languages and customs in the nineteenth century formed the basis of the anthropological concept of race eventually used to confront “the Negro problem” in the twentieth century. As he explores the implications of anthropology’s different approaches to African Americans and Native Americans, and the field’s different but overlapping theories of race and culture, Baker delves into the careers of prominent anthropologists and ethnologists, including James Mooney Jr., Frederic W. Putnam, Daniel G. Brinton, and Franz Boas. His analysis takes into account not only scientific societies, journals, museums, and universities, but also the development of sociology in the United States, African American and Native American activists and intellectuals, philanthropy, the media, and government entities from the Bureau of Indian Affairs to the Supreme Court. In Anthropology and the Racial Politics of Culture, Baker tells how anthropology has both responded to and helped shape ideas about race and culture in the United States, and how its ideas have been appropriated (and misappropriated) to wildly different ends.





نظرات کاربران