ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب In Defiance of Death: Exposing the Real Costs of End-of-Life Care

دانلود کتاب در دفاع از مرگ: افشای هزینه های واقعی مراقبت از پایان زندگی

In Defiance of Death: Exposing the Real Costs of End-of-Life Care

مشخصات کتاب

In Defiance of Death: Exposing the Real Costs of End-of-Life Care

دسته بندی: پزشکی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0275997103 
ناشر: Praeger 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 240 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب In Defiance of Death: Exposing the Real Costs of End-of-Life Care به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب در دفاع از مرگ: افشای هزینه های واقعی مراقبت از پایان زندگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب در دفاع از مرگ: افشای هزینه های واقعی مراقبت از پایان زندگی



مرگ بخشی طبیعی از زندگی است. اما این به یک فرآیند دردناک، طولانی و تحقیرآمیز تبدیل شده است که اغلب برای بیمار بهداشتی نامناسب است، بار مالی و عاطفی نامناسبی را بر خانواده وارد می کند و الگویی از مراقبت نادرست برای پزشکان در حال آموزش ارائه می دهد. و گران است - حدود 22 درصد از تمام هزینه های پزشکی مربوط به افراد در آخرین سال زندگی است. علاوه بر این، در حالی که مطالعات نشان می دهد که 90 درصد از مردم ترجیح می دهند در خانه و در محاصره خانواده و دوستان خود بمیرند، واقعیت این است که بیش از 70 درصد در موسسات جان خود را از دست می دهند. همانطور که دکتر کن فیشر در این کتاب با شور و شوق استدلال می کند، زمان تغییر فرا رسیده است.

مراقبت های پایان زندگی در ایالات متحده در طول سال ها به یک کابوس تبدیل شده است. بیماران و اعضای خانواده، و بار مالی تقریباً سنگینی بر سیستم پزشکی ایجاد کرده است که نه تنها بیش از حد نیست، بلکه ناپایدار است. این امر هزینه های مراقبت های بهداشتی را برای بسیاری از افراد از دسترس خارج کرده است و عامل بزرگی در جلوگیری از ایجاد پوشش جهانی است. In Defiance of Death وضعیت فعلی مراقبت های پایان زندگی را بررسی می کند و مشکلات متعدد آن را از دیدگاه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برجسته می کند. فیشر و راکول معضلات اخلاقی را که همه ما با آن روبرو هستیم روشن می کنند زیرا فناوری به ما اجازه می دهد عمر را طولانی کنیم "اما با هزینه های انسانی و مالی هنگفت. این کتاب این مشکلات را مستند می کند و یک چشم انداز تاریخی از چگونگی تکامل سیستم پزشکی ما ارائه می دهد. این استدلال می‌کند که سرپیچی آمریکا از مرگ بسیار پرهزینه است و توصیه می‌کند که همه سهامداران «از جمله مردم، جامعه پزشکی، کنگره و رهبران تجاری» به یکدیگر بپیوندند تا سیستمی ایجاد کنند که مراقبت‌های پایان زندگی را برای همه افراد درگیر بهبود می‌بخشد. این کتاب با راه‌حل‌های کاربردی برای بهبود سیستم پزشکی ما، به نشان دادن راه کمک می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Death is a natural part of life. But it has become a painful, protracted, humiliating process that is often inappropriate for the healthcare patient, puts an undue financial and emotional burden on the family, and provides a model of improper care for physicians in training. And it's expensive—about 22 percent of all medical expenditures are for people in the last year of their lives. Further, while studies show that 90 percent of all people would prefer to die at home surrounded by family and friends, the reality is that more than 70 percent die in institutions. As Dr. Ken Fisher argues so passionately in this book, it's time for a change.

End-of-life care in the U.S. has evolved over the years into a nightmare for patients and family members, and it has created a near-crushing financial burden on the medical system that is not just excessive but unsustainable. It has driven the cost of healthcare out of reach for many people, and it is a large factor in preventing the creation of universal coverage. In Defiance of Death reviews the current state of end-of-life care and highlights its many problems from a variety of economic, political, and social perspectives. Fisher and Rockwell illuminate the ethical dilemmas we all face as technology allows us to prolong life—but at a huge human and financial cost. This book documents these problems and provides a historical perspective of how our medical system evolved. It argues that America's defiance of death is far too costly and recommend that all stakeholders—including the public, medical community, Congress, and business leaders—join together to create a system that improves end-of-life care for everyone involved. This book, with workable solutions to improve our medical system, helps point the way.





نظرات کاربران